Trusse og bh i hver sin farve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

sarahb

2-3 pr trusser til enh.
Mit skal hest matche, ikke for min egen skyld men for mandens... Han kan slet ikk holde ud at bare fordi man r mor skal man ikke være Kedelig og tør. Og Jeg elsker at gøre mig pæn i lækkert tøj, makeup osv selv om vi bare skal være derhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

2-3 pr trusser til enh.
Mit skal hest matche, ikke for min egen skyld men for mandens... Han kan slet ikk holde ud at bare fordi man r mor skal man ikke være Kedelig og tør. Og Jeg elsker at gøre mig pæn i lækkert tøj, makeup osv selv om vi bare skal være derhjemme

altså Sarah.... nu ved jeg jo du ikke mener det sådan... men det lyder som om du synes vi andre er tørre og kedelige hvis vi ikke lige går i undertøj som matcher hver dag ;-) eller har overskud til at tage makeup på hver dag...

så er jeg skisme godt nok en gammel tør rosin....

Anmeld

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er hoppet en del rundt i str. så jeg har pt. kun 3 sæt som matcher.... og jeg køber ikk en masse før jeg har tabt 10 kg... bliver så trist over ikke at kunne bruge noget man næsten lige har købt... og så er det ikke ligefrem billigt jo :0)

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

ka-ri-na skriver:

jeg er hoppet en del rundt i str. så jeg har pt. kun 3 sæt som matcher.... og jeg køber ikk en masse før jeg har tabt 10 kg... bliver så trist over ikke at kunne bruge noget man næsten lige har købt... og så er det ikke ligefrem billigt jo :0)

Årh gud præcis det samme her  Af med de 10 kg så vi kan få noget nyt ,,

Øv er træt af H og M grimme amme bh

Anmeld

24. juni 2009

Heidi.

Kloster skriver:

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

Det jeg køber falmer ikke.. Jeg køber primært undertøj i Femilet...

Anmeld

24. juni 2009

Lone Jakobsen

har godt tænkt over det.... man faktisk aldrig pga. farverne.
jeg har en helt masse trusser og ikke alt for mange bh-er.
jeg har et enkelt lækkert sæt som har formået at beholde sin farve.... men ellers er jeg lidt af en nærig hund....så når jeg køber undertøj er det sjældent ret dyrt (pånær liiige en enkelt luksus ammebh)
derfor nyder jeg også at købe et nyt sæt hvis jeg engang imellem skal noget helt specielt....som fx. da vi blev gift i feb.

Anmeld

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

Tanja.. skriver:

Årh gud præcis det samme her  Af med de 10 kg så vi kan få noget nyt ,,

Øv er træt af H og M grimme amme bh

ja det værste er sgu næsten at jeg ikke kan købe i H&M... da jeg skal hva 75 G eller 80 F...

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

ka-ri-na skriver:

ja det værste er sgu næsten at jeg ikke kan købe i H&M... da jeg skal hva 75 G eller 80 F...

Hjælp ,,,,

Så skal du købe dyrt hver gang ???

Min datter bruger d skål .. hun kan heller ikke få¨noget ordentligt i H og M

Anmeld

24. juni 2009

Tina2

Jeg køber altid flere par trusser når jeg køber en BH:-)

Anmeld

24. juni 2009

Miamaja

Kloster skriver:

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

saa er det fordi du ikke har nok undertoj at rotere meddesuden er det et must at have enkelt undertoj i sorte og hvide farver og supplere med extra hvide og sorte trusser - saa udligner det sig jo og man passer altid sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.