Pas på facebook..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Hunhesten

Lykke86 skriver:

Uuuh man kan godt høre du er forsikringskvinde
Husk på det jo ik er dig jeg genere..
Jeg ville bare høre om det kunne være rigtigt man ik kan dele det med sine venner og familie, men siger du jo man så godt stadig kan..

Forsikringskvinde med stort F endda

Nu har du også et link fra en anden af brugerne herinde der beviser at skulle uheldet være use, så behøver du ikke tømme børneopsparingen for at have møbler at sidde i

Tager det bestemt ikke personligt, er bare super stædig når det kommer til spørgsmål og svar på lige "mit område"

Rigtig god ferie i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Lusi

Mebach skriver:

Arj, undskyld mig lige!

"Hmm.. Så skal alle vi andre betale for han vil rende rundt og være anderledes!!!"

Du burde da tværtimod sætte pris på at vores samfund tager sig af de svageste!

Jeg synes bare helt ærlig ikke du er svag fordi du vælger at rende rundt i kvindetøj, som mand..

Anmeld

23. juni 2009

Rasmine

Hunhesten skriver:

De ter bestemt heller ikke kun på det grundlag at "afsløringer" laves.

Til gengæld kan det måske i visse tilfælde give en mistanke og dermed årsag til at man decideret laver en undersøgelse.

Meen altså lad os nu lige slå koldt vand i blodet, de tjekker ikke alle som ringer ind og anmelder en skade, det ville være alt for dyrt for dem at bruge tid på det.

Haha, undskyld, men nu må jeg le.
Vil det sige at hvis du i uge 29 skriver: "Nu drager vi i sommerhus i Skagen" og du så i den uge har indbrud, som du først opdager NÅR du kommer hjem og efter du har ændret din status på FB, så kan de store stygge forsikringsselskaber, gå tilbage med tilbagevirkende kraft og se: Hov, hende der var på ferie i Skagen hele sidste uge.

Arh....

Anmeld

23. juni 2009

Lusi

Mebach skriver:

PS:
Tror du virkelig han har VALGT at rende rundt i dametøj, så han kan få pension, som i øvrigt ikke er noget man bliver rig af?
Bare for at irritere dig, så du skal betale skat?
Vælger man at være homoseksuel???
Nej, det er da noget man ER!

Jeg er faktisk lidt forarget.

Hmm efter hvad jeg skulle mene har jeg overhoved ik sagt noget om at han gør det for at genere mig..
Men synes da bare det er underligt, for han arbejdede det samme sted i mange år, uden problemer.
Hvorfor så lige pludselig ikke kunne passe ind nogle steder..?

Og har overhoved ik generet HAM, andre "transer" eller bøsser for dén sags skyld, men synes da det er underligt at kommunen skal stemple ham anderledes..

Så prøv måske lige en anden gang at vente med at blive forarget til du ved hvad jeg mener 

Anmeld

23. juni 2009

Hunhesten

Mebach skriver:

Haha, undskyld, men nu må jeg le.
Vil det sige at hvis du i uge 29 skriver: "Nu drager vi i sommerhus i Skagen" og du så i den uge har indbrud, som du først opdager NÅR du kommer hjem og efter du har ændret din status på FB, så kan de store stygge forsikringsselskaber, gå tilbage med tilbagevirkende kraft og se: Hov, hende der var på ferie i Skagen hele sidste uge.

Arh....

Forsikringsselskaberne kan se lige præcis det samme som alle andre du ikke har tilføjet som venner og det er intet eller alt, fuldstændig afhængigt af dine indstillinger.

Men det har slet slet ikke forsikringsselskabernes interesse, de er da bedøvende ligeglade med om du har været på ferie i skagen mens der er har været indbrud, de dækker uanset hvor du har været eller om du har skrevet det på facebook.

Det bruges i helt andre baner, et eksempel kunne være at der anmelder en invaliderende rygskade. Hvis medarbejderen der behandler sagen "lugter" en eller anden form for snyd i det der siges, kan facebook f.eks. bruges hvis personen skriver var ude og danse i går etc. etc.
Så sætter man nogen på sagen, fordi der måske i virkeligheden ikke er noget i vejen med manden/kvinden og de dermed ikke er berettiget til den evt. millionerstatning de har i vente.

Anmeld

23. juni 2009

Rasmine

Ja, kan SAGTENS se dilemmaet, hvis man hedder Filona Kagedej, det er der nok ikke så mange andre i DK som hedder.
Hedder man Malene Jensen, eller Peter Svendsen, er man nok mere "safe".
-Gad vide hvor mange forsikringsselskaber som har billeder af deres kunder, eller hvad folk nu bruger som profilpic, en kat måske.

Arj sorry, nu skal jeg nok holde mig udenfor denne, ellers interessante debat.

Anmeld

23. juni 2009

Lusi

Hunhesten skriver:

Forsikringsselskaberne kan se lige præcis det samme som alle andre du ikke har tilføjet som venner og det er intet eller alt, fuldstændig afhængigt af dine indstillinger.

Men det har slet slet ikke forsikringsselskabernes interesse, de er da bedøvende ligeglade med om du har været på ferie i skagen mens der er har været indbrud, de dækker uanset hvor du har været eller om du har skrevet det på facebook.

Det bruges i helt andre baner, et eksempel kunne være at der anmelder en invaliderende rygskade. Hvis medarbejderen der behandler sagen "lugter" en eller anden form for snyd i det der siges, kan facebook f.eks. bruges hvis personen skriver var ude og danse i går etc. etc.
Så sætter man nogen på sagen, fordi der måske i virkeligheden ikke er noget i vejen med manden/kvinden og de dermed ikke er berettiget til den evt. millionerstatning de har i vente.

Det er jo netop også helt fair at de tager dem der gør dét..

Men det andet er jo en and så.. altså at de bruger det der med ferien f.eks.

Anmeld

23. juni 2009

Rasmine

Lykke86 skriver:

Men synes da bare det er underligt, for han arbejdede det samme sted i mange år, uden problemer.
Hvorfor så lige pludselig ikke kunne passe ind nogle steder..?

Og har overhoved ik generet HAM, andre "transer" eller bøsser for dén sags skyld, men synes da det er underligt at kommunen skal stemple ham anderledes..

Så prøv måske lige en anden gang at vente med at blive forarget til du ved hvad jeg mener 

Hmm efter hvad jeg skulle mene har jeg overhoved ik sagt noget om at han gør det for at genere mig..
Hmm.. Så skal alle vi andre betale for han vil rende rundt og være anderledes!!!

Har du aktindsigt i kommunens papirer, ved du om der er en dybereliggende grund for hvorfor denne mand får pension?

Anmeld

23. juni 2009

Lusi

Mebach skriver:

Hmm.. Så skal alle vi andre betale for han vil rende rundt og være anderledes!!!

Har du aktindsigt i kommunens papirer, ved du om der er en dybereliggende grund for hvorfor denne mand får pension?

Hehe nej det har jeg ik, men mine forældre kender ham og det var hans egne ord, fra kommunen, at de havde sagt at han ikke ville passe ind nogle steder..

Synes da det er diskriminerende, at man ik kan arbejde, fordi man er anderledes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.