Pas på facebook..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Rasmine

Lykke86 skriver:

Ja systemet fungere altså ik lige altid..

Lige en lidt anden ting: En mand fra mine forældres by, er transvistit eller hva det nu hedder (render rundt i dametøj) og han fejler INTET, men alligevel er han kommet på pension..
Begrundelse: han passer ik ind nogle steder..

Hmm.. Så skal alle vi andre betale for han vil rende rundt og være anderledes!!!

Arj, undskyld mig lige!

"Hmm.. Så skal alle vi andre betale for han vil rende rundt og være anderledes!!!"

Du burde da tværtimod sætte pris på at vores samfund tager sig af de svageste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Rasmine

Lykke86 skriver:

Ja systemet fungere altså ik lige altid..

Lige en lidt anden ting: En mand fra mine forældres by, er transvistit eller hva det nu hedder (render rundt i dametøj) og han fejler INTET, men alligevel er han kommet på pension..
Begrundelse: han passer ik ind nogle steder..

Hmm.. Så skal alle vi andre betale for han vil rende rundt og være anderledes!!!

PS:
Tror du virkelig han har VALGT at rende rundt i dametøj, så han kan få pension, som i øvrigt ikke er noget man bliver rig af?
Bare for at irritere dig, så du skal betale skat?
Vælger man at være homoseksuel???
Nej, det er da noget man ER!

Jeg er faktisk lidt forarget.

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

Mebach skriver:

Jeg synes nu Fb er en noget upålidelig kilde, hvis forsikringsselskaber mm. vil "opklare" noget.

Helt enig.

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

Mebach skriver:

PS:
Tror du virkelig han har VALGT at rende rundt i dametøj, så han kan få pension, som i øvrigt ikke er noget man bliver rig af?
Bare for at irritere dig, så du skal betale skat?
Vælger man at være homoseksuel???
Nej, det er da noget man ER!

Jeg er faktisk lidt forarget.

Igen helt enig.

Anmeld

23. juni 2009

Ni-ko-li-ne

kommuner, politiet, forsikringsselskaber, arbejdsgivere.... de er alle på FB....

kommunerne holder bl.a. øje med folk der eventuelt får udbetalt ydelser som de ik er berettiget til... og forsikringsselskaberne er ikke derinde for at opklare noget, de er kun derinde for at se om man "reklamerer" med at man skal på ferie for så mener de det er lidt mere selvforskyldt at man har indbrud...

Anmeld

23. juni 2009

Rasmine

Hvad så hvis man skriver:
2 børn til salg!
Bliver man så hevet i retten?
Synes stadig det er en meget upålidelig kilde, og jeg tror faktisk det er en and, medmindre I har nogle links eller andet bevis for det er rigtigt.

Anmeld

23. juni 2009

Ni-ko-li-ne

min kæreste arbejder i Kolding kommune, og de har lige oprettet en special gruppe der bl.a. tjekker folk på FB..... f.eks. enlige mødre der får en masse ydelser og så alligevel bor sammen med en mand... hvis de f.eks. skriver om denne mand på FB, at han ikke hjælper til hjemme eller andet så holder kommunen øje den vej.. så der er skam ikke ret meget and over det

Anmeld

23. juni 2009

ekzunz

Mebach skriver:

Hvad så hvis man skriver:
2 børn til salg!
Bliver man så hevet i retten?
Synes stadig det er en meget upålidelig kilde, og jeg tror faktisk det er en and, medmindre I har nogle links eller andet bevis for det er rigtigt.

Jeg har noget meget bedre

Du har nemlig ret......

http://epn.dk/privat/forsikring/article1733903.ece

Anmeld

23. juni 2009

Hunhesten

Mebach skriver:

Jeg synes nu Fb er en noget upålidelig kilde, hvis forsikringsselskaber mm. vil "opklare" noget.

De ter bestemt heller ikke kun på det grundlag at "afsløringer" laves.

Til gengæld kan det måske i visse tilfælde give en mistanke og dermed årsag til at man decideret laver en undersøgelse.

Meen altså lad os nu lige slå koldt vand i blodet, de tjekker ikke alle som ringer ind og anmelder en skade, det ville være alt for dyrt for dem at bruge tid på det.

Anmeld

23. juni 2009

Hunhesten

Znuzke skriver:

Jeg har noget meget bedre

Du har nemlig ret......

http://epn.dk/privat/forsikring/article1733903.ece

Forsikring skal dække, ingen tvivl om det.

Hvis du derimod husker at tilføje på facebook hvor ekstranøglen til huset ligger tror jeg dog den er lidt mere tvivlsom  Så er det nemlig lige pludselig ikke et "indbrud" i den forstand.

Men at facebook bliver brugt af selskaberne er altså ikke nogen and.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.