Hunhesten skriver:
Det har forsikringsselskaberne gjort længe og jeg synes da kun det er fornuftigt. De gør det for at opklare forsikringssvindel som jo nu engang er svindel og ikke bør belønnes med en kontant udbetaling.
Jeg er endnu ikke stødt på nogle betingelser som gør at forsikringsselskaberne kan undgå at betale fordi nogen har meldt ud på facebook at de er på ferie. I første omgang skal den da helt sikkert afprøves i retten inden de blot kan afvise at betale.
"Tjaa de gør jo sit for at slippe udenom.."
Det er den udbredte holdning hos de fleste, jeg vil dog vove at påstå at det i langt de fleste tilfælde omhandler at de færreste ved hvad deres forsikringer rent faktisk dækker. En forsikring der dækker alt vil ikke være til at betale sig fra.
Ja er da heeelt enig forsikringssvindel skal til livs, men synes da det er noget underligt noget, hvis man ik kan fortælle sine venner at man skal på ferie eller noget..
Og nej du er nok ik stødt på det endnu, fordi det åbenbart først lige er kommet frem at de gør det..
Som sagt læste min mand det et eller andet sted igår..
Og jo forsikringsselskaber gør da meget for at slippe for at betale..
Jeg har masser af eksembler f.eks min farmor som var en respektiv forretningskvinde.
Hendes firma blev røvet MANGE gange og kan slet ik huske hvor mange selskaber hun er blevet smidt ud af..
Men ja nu må vi se, jeg har jo haft skrevet herinde og på facebook at vi tager til Egypten til december..
Er spændende om hytten er rydet, når vi kommer hjem

Synes bare det er belastende at alle vi facebook brugere skal straffes, bare fordi alle de idioter ik kan opføre sig pænt, men er jo en anden snak..
Anmeld