Update på min og guldfiskens indlæggelse på Neo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Det er så fantastisk det første billede, siger mere end tusind ord. Han er så hammer-lækker den lille Hjalte. Han er ret fin med skjorte-bodyen

Ja, den er så fin - vi siger 1000 tak for gaven endnu en gang! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Miss Kat

Sikke meget udtryk han har i ansigtet. Og det samme gælder dig. Stort, stort tillykke med jeres guldfisk... guldklump, søn!  

Anmeld

13. marts 2013

M (:

christina92 skriver:

Skønt at læse at det hele bare er gået så fin med jeres skønne Hjalte

Han er simpelthen så bedårende og sikke et dejligt navn i har fundet til ham, selvom jeg nu havde stemt på guldfisk

Haha, måske Guldfisk skulle være hans mellemnavn? 

Anmeld

13. marts 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Skønt og det er da også betryggende at hun kommer allerede mandag

Ja, det er rigtig rart - så er vi "sluppet løs" i først 1,5 døgn, og så 2,5 døgn.. På så kort tid kan det jo ikke rigtig nå at gå virkelig galt! (:

Anmeld

13. marts 2013

M (:

MorDk skriver:

Dejlig med en update

Endnu engang tillykke med lille Hjalte. Skønt navn ♥

Tusind tak! 

Anmeld

13. marts 2013

Laulund87

M (: skriver:

Ja, det er rigtig rart - så er vi "sluppet løs" i først 1,5 døgn, og så 2,5 døgn.. På så kort tid kan det jo ikke rigtig nå at gå virkelig galt! (:

Hehe nej og det skal nok gå rigtig fint, er jeg sikker på

Anmeld

13. marts 2013

M (:

Janne T. skriver:

Det er en fantastisk foto

Du kan bare sige til, når i når dertil, hvor du føler overskud til barselsgæster, så skal jeg nok komme forbi Du kan altid sende en SMS Hvis nu jeg er rigtig heldig, kan jeg tage min egen med! (NOOOT! )

Det vil jeg gøre - kunne forestille mig, at vi er ved at være klar når vi kommer hen en gang midt/sidst på næste uge (: Så må vi se om det kan lade sig gøre, eller om du finder på at føde midt i det hele

Anmeld

13. marts 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Sikke meget udtryk han har i ansigtet. Og det samme gælder dig. Stort, stort tillykke med jeres guldfisk... guldklump, søn!  

Ja, han kan virkelig skære ansigter - men nu er de mere "bløde" udtryk også begyndt at komme frem, og han er begyndt at smile en lille smule.. Iiiih, så smelter man jo totalt!

Hihi, ja, kært barn har mange navne! 

Anmeld

13. marts 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Hehe nej og det skal nok gå rigtig fint, er jeg sikker på

Ja, det satser vi på! 

Anmeld

13. marts 2013

Ayasmor

M (: skriver:

Ja, den er så fin - vi siger 1000 tak for gaven endnu en gang! 

Det var så lidt Jeg hyggede mig så meget med at finde det til ham, lige så det var helt skræmmende Hvis du mangler en shoppe-buddy så siger du til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.