Update på min og guldfiskens indlæggelse på Neo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

M (:

Juliekp skriver:

Dejligt med en god update!

Han ser heeelt vild skøn og Og sikke et fint navn!

Tusind tak, vi synes også han er for lækker - og det bliver kun bedre, jo mere han bliver "foldet ud"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Laulund87

M (: skriver:

Ja, vi håber på at kunne blive udskrevet fredag, og så har vi en aftale med SP allerede på mandag.. (:

Skønt og det er da også betryggende at hun kommer allerede mandag

Anmeld

13. marts 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Åh hvor ser han fin ud den lille gut lyder dejligt i er kommet hjem på orlov. Og fingre for god vægtstigning fredag

Tak for de krydsede fingre - vi gør i hvert fald hvad vi kan for at give ham lidt sul på kroppen

Anmeld

13. marts 2013

MorDk

Dejlig med en update

Endnu engang tillykke med lille Hjalte. Skønt navn ♥

Anmeld

13. marts 2013

M (:

Janne T. skriver:

Åh søde, det første foto skulle du have flashet i gruppen! Kom til at fælde en tåre over det - du ser bare så rørt ud og fuld af følelse - Og smuk Han er bare så mega sej den lille supermand! Du kan tro at jeg kommer forbi, når i har fået ro på, og du har overskud. Den lille Hjalte-mand er bare vildt kys-bar!

Tusind tak søde!  Jeg har først fundet billedet i dag, det er et Andreas har taget med sin mobil.. Men ja, det siger bare det hele! 

Du skal være så hjertelig velkommen - jeg vil jo sååå gerne vise min lille guldklump frem! 

Anmeld

13. marts 2013

M (:

banana3 skriver:

Hold op hvor er han lækker.. Stort tillykke med ham

Tusind tak! 

Anmeld

13. marts 2013

StudPsyk

M (: skriver:

Tusind tak søde!  Jeg har først fundet billedet i dag, det er et Andreas har taget med sin mobil.. Men ja, det siger bare det hele! 

Du skal være så hjertelig velkommen - jeg vil jo sååå gerne vise min lille guldklump frem! 

Det er en fantastisk foto

Du kan bare sige til, når i når dertil, hvor du føler overskud til barselsgæster, så skal jeg nok komme forbi Du kan altid sende en SMS Hvis nu jeg er rigtig heldig, kan jeg tage min egen med! (NOOOT! )

Anmeld

13. marts 2013

M (:

MHB skriver:

Jahh du får da også lige lidt jubel herinde! Hvor er det bare super fantastisk så seje både du og Hjalte er! Og så fedt for jer (og kæresten) at i nu kan komme hjem! Jeg skal nok krydse fingre  for at alt går som det skal og i kan blive udskrevet helt på fredag!  Og så er jeg i øvrigt helt enig med Janne i at det første billede er HELT fantastisk!! Endnu en gang tillykke med jeres skønne Super-Hjalte! 

Tusind tak søde!

Vi tager imod alle krydsede fingre vi kan få - det SKAL bare lykkedes, nu hvor vi har været hjemme, så orker jeg da virkelig ikke at skulle tilbage på neo.. 

Ja, det er et super godt billede - Andreas fangede lige ØJEBLIKKET, og det siger bare mere end 1000 ord..

Anmeld

13. marts 2013

M (:

modesty skriver:

Stort tillykke med ham og godt at det hele er gået så fint. Hvor er han sød. 

Tusind tak! 

Anmeld

13. marts 2013

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

Endnu engang stort tillykke med ham! Han er da bare virkelig dejlig! 

Skønt at høre at det går godt og at han spiser godt 

Tusind tak! 

Ja, det er rigtig rart at det nu begynder at gå den rigtige vej! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.