Update på min og guldfiskens indlæggelse på Neo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

AnthonsMor

M (: skriver:

Tusind tak!

Ja, han er en sej lille gut, der vil frem i verden! 

Jeg er også helt forelsket i min lille mand! Kan slet ikke forestille mig, at det kunne være anderledes, og tanken om at det kunne have været en pige er helt forkert! 

Ja i vidste ikke kønnet på forhånd, vel?

Selvfølgelig er du forelsket i ham! Han er også lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

M (:

Akmese skriver:

Er jeg rigtig glad for at høre søde !! Er helt fascineret af dig og din rolige måde at tackle tingene på.. Det sku flot ! 

Synes du? 

Anmeld

14. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Ja i vidste ikke kønnet på forhånd, vel?

Selvfølgelig er du forelsket i ham! Han er også lækker!

Nej, det gjorde vi ikke! Og de første 30 sekunder skulle jeg lige "sluge" at det ikke var en pige  - det har jo været min helt klare overbevisning allerede fra vi fik de to streger.. Men nu ville jeg da aldrig bytte min lille fyr for en pige! 

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Nej, det gjorde vi ikke! Og de første 30 sekunder skulle jeg lige "sluge" at det ikke var en pige  - det har jo været min helt klare overbevisning allerede fra vi fik de to streger.. Men nu ville jeg da aldrig bytte min lille fyr for en pige! 

Jeg troede også vi skulle have en pige, for det er næsten alle de førstefødte i min familie, men så kom jeg i tanke om, at jeg jo egentlig ikke havde en skid at skulle have sagt til det køn der, det er jo min kæreste der bestemmer

Så jeg blev faktisk EKSTRA glad da det viste sig at være en lille mand, for så kunne jeg lige håne hele familien lidt på den gode måde!

Anmeld

14. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Jeg troede også vi skulle have en pige, for det er næsten alle de førstefødte i min familie, men så kom jeg i tanke om, at jeg jo egentlig ikke havde en skid at skulle have sagt til det køn der, det er jo min kæreste der bestemmer

Så jeg blev faktisk EKSTRA glad da det viste sig at være en lille mand, for så kunne jeg lige håne hele familien lidt på den gode måde!

Indtil videre er der i min familie "kun" født drenge (i alt seks stk.) men skidt pyt, jeg ville ikke bytte ham for noget - og så laver vi vel bare en pige næste gang, eller gangen efter det, eller... 

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Indtil videre er der i min familie "kun" født drenge (i alt seks stk.) men skidt pyt, jeg ville ikke bytte ham for noget - og så laver vi vel bare en pige næste gang, eller gangen efter det, eller... 

Hehe, jeg synes bare det var fedt når hele familien sagde inden MD "DET BLIVER EN PIIIIIGE", at jeg så kunne skrive og ringe rundt, naaaahaaaaj det bliver en dreeeeng, nananananana

Jeg havde blevet ligeså glad hvis det havde vist sig at være en pige, ingen tvivl, men synes det var ekstra sjovt fordi så kunne jeg lige drille lidt

Anmeld

14. marts 2013

Nessie

Hvor er han bare lille og fin 

Det lader til at det går som det skal nu, jeg håber at I kan blive officielt udskrevet, så I rigtig kan komme hjem og få en ny hverdag.

Igen et stort tillykke med lille Hjalte 

Anmeld

14. marts 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Hehe, jeg synes bare det var fedt når hele familien sagde inden MD "DET BLIVER EN PIIIIIGE", at jeg så kunne skrive og ringe rundt, naaaahaaaaj det bliver en dreeeeng, nananananana

Jeg havde blevet ligeså glad hvis det havde vist sig at være en pige, ingen tvivl, men synes det var ekstra sjovt fordi så kunne jeg lige drille lidt

Det er altid sjovt, når det er helt anderledes end det alle forventer! (: 

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Det er altid sjovt, når det er helt anderledes end det alle forventer! (: 

Nemlig!

Anmeld

14. marts 2013

PeruBaby

Tillykke med lille Hjalte. Han ser super skøn ud Dejligt at det hele gik fint - trods den lidt tidlige fødsel 

Hvor stor var han da han blev født?

De kærligste tanker til jeres lille familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.