Mærkedyr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Tina2

Vi har lidt af det hele:-)

Min søn har klart mere mærketøj end min datter, da jeg synes billigt drengetøj som regel er ret kedeligt.....

MEN jeg køber langt det meste på trendsales... Holder øje med lagersalg osv, og så kigger jeg derinde, og kan jo få meget til halv pris eller derunder....

Min mor ville købe en jakke til min søn i fødselsdagsgave og de to hun kiggede på kostede 500 og 600 kr
Sagde til hende at det sku hun IKKE købe!!!!! Sagde hun kunne give ham pengene, så ville jeg finde en på ts.... Fandt så en TTH fed sommerjakke, kun brugt et par gange til 150 kr:-) og så fandt jeg en fed H&M cowboyjakke også, så han fik to:-)

Min datter har også mærketøj men også meget fra H&M. Kan finde rigtig meget fedt pigetøj derinde, men det kniber sgu lidt med at finde noget til min søn... Har dog fundet en del fede sommertoppe til ham derinde:-)

Til mig selv er det også meget forskelligt... Elsker G-star, men synes det er frygtelig dyrt, så finder ind imellem noget fedt og næsten nyt på ts:-) Second female og Just female kan jeg også godt li, og finder også en del fedt derinde + i Outlet i Aalborg:-) Giver stort set aldrig fuld pris på de dyre mærker til hverken jeg selv eller ungerne.....
Men ellers er jeg også til Only, Vero Moda, Vila osv.....

Sko og støvler er dog noget jeg ikke går på kompromis med.... Jeg har en dårlig ankel, så kan på ingen måde gå i billige sko og støvler med hæl, især pga bunden og pasformen.

Det samme til ungerne... De får eccostøvler hver vinter og eccosandaler hver sommer... Dog kan Filuca godt få ballerinasko fra Bilka fx:-)
Men de sko de bruger mest er altid fra ecco, for det er dem de går bedst i....

En nævnte noget med sengetøj og jeg giver også gladeligt de ekstra penge for Katvig- og Småfolk sengetøj til ungerne, for synes det er så meget federe end et sæt fra Bilka:-)

Men helt sikkert- jeg sparer en masse penge på det mærketøj jeg køber, fordi jeg køber det på ts...... Går så bare efter det ubrugte eller næsten nye:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Stineve

Det er meget blandet herhjemme

har godt nok ingen unger endnu, så tiden må vise hvad jeg finder til dem.. tøj synes jeg sagtens kan være h&M fx.. hvorimod jeg nok også ville satse på dyre mærker i sko, for at få en ordentlig kvalitet til mine børn...

Til mig selv afhænger det lidt af mit humør, det meste af mit tøj er mærke tøj, men køber også det meste på trendsales, så jeg kan spare nogle penge.. er for nærrig til at give fuld pris.. tendsales er uundværlig for mig ! .. samt kan sælge meget af det jeg ikke får brugt..

min kæreste han køber bare hvad han kan lide... om bukserne så koster 149 eller 649 et lige meget for ham, bare det er pænt.. men kan han få det billigt er det bedst..

Dog går han ikke på kompromis når det gælder elektronik og hvad ved jeg.. der skal det hele være det nyeste og det bedste.. til gengæld er han også god til at spare op.. det er jeg absolute ikke..

Anmeld

25. juni 2009

finkedinke

Havde det her været netbaby, havde vi allerede nu været i gang med at svine hinanden til pga forskellige synspunkter. Hvor er jeg glad for denne side
Men det var jo ikke det der blev spurgt om...

Vi har en blanding af mærkevarer og ikke-mærker. Vi køber hvad vi har lyst til uanset mærke.
Med børnetøj kan jeg godt lide at pigerne er pæne til særlige lejligheder, men de er jo smukke i sig selv  og jeg har vænnet mig til at de selv syntes at den røde bluse med prinsesser er det bedste til blå nederdel med tern og stribede strømbebukser Som prikken over i ´et er min mellemste meget glad for en frisure med så mange hestehaler som muligt.

Når de skal i børnehave/skole er jeg også glad for at vi tit ikke køber dyrere tøj end at vi bare smider det ud der bliver grimt.

Bil har vi ikke, møbler er fra ikea. Og her kører vi efter samme princip som børnehavetøjet,  hus og hjem til for at blive brugt og vi skifter så bare ud. Jeg gider ikke græde snot over en ridse i reolen. I mit barndomshjem var personlig fremtræden og pæne møbler meget vigtigt. Jeg forsøger at lære mine børn en udgave jeg selv syntes er lidt mere afbalanceret og sjovere.

Berith

Anmeld

25. juni 2009

Muffinmus

Begge dele er i vores hjem.
Jeg har selv lidt og begge mine unger har mærketøj.
Dermed ikke sagt jeg kun køber det:9o
Køber også i tøj og sko, Bilka og Name it, men kun hvis de har noget spændende:-)
Gider ikke kedeligt lyseblå og lyserødt tøj, der må gerne være lidt sjov og spas ocver det. Gider heller ikke dukse tøj, med krave og skjorter osv...nej tak.
Jeg vil tit gerne have dem i farverigt spændende tøj og det har de tit i mærkevarerne og så holder det tit til lidt mere..noget af det gør i hvert fald:-O

Anmeld

25. juni 2009

Diana...

Mette+Mathias skriver:

Hmmm...kan ikke lade være med at tænke at du vil have kvalitet når det gælder det yderste tøj (som andre kan se og lægger mærke til), men det inderste (body'er osv) som ingen alligevel ser, - det må godt være H & M...

Hvis du nu lægger så meget vægt på kvalitet, hvorfor vil du så ikke have kvalitet i det inderste tøj? Og hvis H & M er godt nok til det inderste tøj, hvorfor så ikke til det yderste?

Kan ikke lade være med at tænke på om det har noget at gøre med at andre kan SE at du køber dyrt tøj, og du har brug for at sende et signal på den måde?

Hi hi det tænkte jeg os 

Anmeld

25. juni 2009

Diana...

Jeg køber det tøj jeg kan lide mærke el ej. 

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

Tak for alle Jeres svar og indsigt I hvordan andre har det med mærker..om det er de dyre eller billige...-smiler
Knus Eva..

Anmeld

25. juni 2009

Karina78

Jeg er bestemt også et mærkedyr når det gælder tøj. Mine yndlingsmærker er bl.a. Marc Jacobs, Acne Jeans og Stine Goya lige for tiden. Det fede er, at de selvsamme mærker kan jeg købe til mine børn hos www.kidsofluxury.dk (bortset fra Stine Goya), dog køber jeg kun mærketøj til mine børn, når det er til specielle lejligheder. Basisting osv. bliver købt i H&M og andre steder fra :-) Hvad angår biler m.m. er jeg faktisk ret ligeglad, så længe den kan transportere mig fra et sted til et andet. Mht. møbler og inventar er jeg også ret frygtelig, dog mikser jeg ting sammen, så det ikke bliver for meget designerting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.