Vi har lidt af det hele:-)
Min søn har klart mere mærketøj end min datter, da jeg synes billigt drengetøj som regel er ret kedeligt.....
MEN jeg køber langt det meste på trendsales... Holder øje med lagersalg osv, og så kigger jeg derinde, og kan jo få meget til halv pris eller derunder....
Min mor ville købe en jakke til min søn i fødselsdagsgave og de to hun kiggede på kostede 500 og 600 kr

Sagde til hende at det sku hun IKKE købe!!!!! Sagde hun kunne give ham pengene, så ville jeg finde en på ts.... Fandt så en TTH fed sommerjakke, kun brugt et par gange til 150 kr:-) og så fandt jeg en fed H&M cowboyjakke også, så han fik to:-)
Min datter har også mærketøj men også meget fra H&M. Kan finde rigtig meget fedt pigetøj derinde, men det kniber sgu lidt med at finde noget til min søn... Har dog fundet en del fede sommertoppe til ham derinde:-)
Til mig selv er det også meget forskelligt... Elsker G-star, men synes det er frygtelig dyrt, så finder ind imellem noget fedt og næsten nyt på ts:-) Second female og Just female kan jeg også godt li, og finder også en del fedt derinde + i Outlet i Aalborg:-) Giver stort set aldrig fuld pris på de dyre mærker til hverken jeg selv eller ungerne.....
Men ellers er jeg også til Only, Vero Moda, Vila osv.....
Sko og støvler er dog noget jeg ikke går på kompromis med.... Jeg har en dårlig ankel, så kan på ingen måde gå i billige sko og støvler med hæl, især pga bunden og pasformen.
Det samme til ungerne... De får eccostøvler hver vinter og eccosandaler hver sommer... Dog kan Filuca godt få ballerinasko fra Bilka fx:-)
Men de sko de bruger mest er altid fra ecco, for det er dem de går bedst i....
En nævnte noget med sengetøj og jeg giver også gladeligt de ekstra penge for Katvig- og Småfolk sengetøj til ungerne, for synes det er så meget federe end et sæt fra Bilka:-)
Men helt sikkert- jeg sparer en masse penge på det mærketøj jeg køber, fordi jeg køber det på ts...... Går så bare efter det ubrugte eller næsten nye:-)