Eva skriver:
Er I det...og på hvilke områder...hvad er vigtigt at det har et bestemt mærke?
Jeg synes jo bestemt ikke jeg er det...eller dvs jeg ved da godt hvilke mærker i feks sko og støvler jeg gerne vil have og har lidt af, men er nu for nærig til at give fuld pris for det.
Med biler er jeg nok lidt,...ville aldrig købe en af de der billig mærker...ungerne har en del af det såkaldte mærketøj, men det er jo ikke så dyrt igen på tilbud..men lækkert og smart er det, synes jeg og ikke mindst drengene.
Men ellers er jeg slet ikke...er slet ikke materialistisk, alt i mit hus skal kunne bruges og er ikke en udstilling eller noget jeg gider at bruge en formue på...så funktionalitet og personligt præg frem for et hjem der ser "rigtigt" ud...
Er I mærkedyr og på hvilke områder?
Knus Eva..
Hej.
Nej det synes jeg ikke, jeg er.
Men ved self godt, hvilke mærker, der er bedst til netop vores familie... Og tegnebog.
Mange af de mærker, folk herinde og ellers snakker om, har jeg aldrig set, men nu bor vi også ret langt uden for en storby. tror måske, det har noget med det at gøre.
Men til mig selv, sværmer jeg til Only, Vero Moda og H&M. Elsker H&M.
Til drengene får jeg nærmest et kick, når jeg finder Nike, Puma og Adidas sko til 100-150,-
For de skal bare være holdbare.
Tøj til dem er også mest H&M, Color Kids (kun Mads) ell Bilka/Føtex.
Jeg personligt kunne aldrig drømme om at give 200,- for et t-shirt ell lign. Første gang en af drengene er ude og lege, er den måske flået i stykker.
Vi går op i, det skal være praktisk og uden pletter

Og drengene går op i farver og evt hvad der er på trøjen. Fx Spiderman, dødningehoveder osv.
Ikke hvad der står i nakken.

Kloster