Jeg synes, at det er rigtig "nemt" at dømme nogle, når man aldrig nogensinde har været udsat for incest selv.
Hende der var blevet misbrugt af sin (tror det var stedfar) fra hun var 11 år til 18 år. SELVFØLGELIG er det ikke ok, at hendes barn har været passet hos forældrene alene. Men ingen af os kan vide hvordan ens liv ville forme sig, hvis man gennem hele ens barndom/ungdom havde været udsat for manipulation og misbrug.
Der er desværre en årsag til at tingene køre i ring, og at man ofte bliver ødelagt efter sådan noget.
Misbrugte har brug for profesionel hjælp og jeg skal ikke være dén som dømmer, da jeg (heldigvis) aldrig har været i sådanne sko.
Pigen som skrev det, prøvede at hjælpe en anden som er i samme klemme, og selv om mange frygtelige ting er sket, så skal man aldrig glemme, at ligeså meget man kan hade en mor eller far for sådanne ting lige så svært kan det være at cutte alt kontakt fordi der måske også ligger noget kærlighed et sted. Igen, jeg kan ikke udtale mig om noget som helst, men synes bare, at man skal passe rigtig meget på, med at være for hård i sin retorik da der ligger mange ting bag.
Men selvfølgelig er 1 ting sten sikkert:Man skal aldrig tage en risiko ved at lade sit barn være sammen med en man har mistanke om er pædofil.
Anmeld