Incest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Faith

Mimic skriver:

det kræver mod at handle jeg var 18 da min stedfar voldtog mig sidste gang, før det misbrugte han mig i 6 år, jeg meldte ham først til politiet sidste år, 6 måneder før forældelses fristen, det har taget mig i hvert tilfælde 6 år at nå hertil hvor jeg er nu

min datter blev indtil da passet af dem og ham alene, ja jeg var dum, men turde ikke melde ham og er stadig angst for ham på trods af at han ikke kan røre mig da han sidder fængslet

Jeg er simpelthen nødt til at få styr på nogle ting her. Jeg dømmer dig ikke! Undrer mig bare. Så tag det ikke ilde op. Min hjerne vil bare ikke lægge det fra sig.

Vil det sige at din stedfar har passet din lille datter helt alene? På trods af de grimme ting han har gjort mod dig? Det bliver du altså nødt til at forklare, for det forstår jeg simpelthen ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

JustMe

Hej piger

Jeg har et problem.

For 15 år siden misbrugte min far mig og først nu er jeg kommet ud med mine følelser og er stoppet kontaktet med ham pg min mor.

Han har undskyldt men han føler stadig ikk det er så stort problem når han ikk har været intim sammen med mig. Men at rører og tænde på sin egen datter kan han vel ikk se problem i :/

Min mor er stadig sammen med ham. Og føler sig også skyldig . De har altid passet min søn og vi har haft det godt sammen indtil lige pludseligt hvor jeg ikk ku mere .

De er Sønderknuste på grund af mit valg og vil gør alt for at gør det godt igen .

Min mor spørger tit om hun må passe min søn da hun savner ham , hvordan svare man hende på en pæn måde nej. Og er jeg ond når jeg ikk tillader dem at se min søn?

Først og fremmest, NEJ du er ikke ond, du er ansvarlig! Selvfølgelig skal de ikke passe din søn, når din far er pædofil. (Kan det passe, at du har haft dette emne oppe at vende før?).

Hvis du ønsker at din mor skal have samvær med din søn, kan du fortælle hende, at det kommer til at være i din bolig (med eller uden dig til stede - det er jo dit valg). Men personligt kunne jeg ikke lade mit barn passe af en person, der har set passivt til ved et misbrug af hendes eget barn. Hvorfor er hun stadig sammen med ham? Det synes jeg er så forkert. Jeg havde droppet al kontakt til både mor og far, hvis de var så forskruede...

Anmeld

11. marts 2013

Mimic

xoxotasha skriver:

Har intet tilovers for folk der lader deres børn blive passet af pædofile. Heller ikke pga frygt!

dumhed og frygt, igennem et helt liv med manipulation og trusler tænker man ikke klart

jeg var dum og tankeløs, men tingene har ændret sig, heldigvis

forstår godt at folk ikke respekterer mig for det og jeg forstår dem.. men ja, jeg var dum...

Anmeld

11. marts 2013

Mimic

Faith skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at få styr på nogle ting her. Jeg dømmer dig ikke! Undrer mig bare. Så tag det ikke ilde op. Min hjerne vil bare ikke lægge det fra sig.

Vil det sige at din stedfar har passet din lille datter helt alene? På trods af de grimme ting han har gjort mod dig? Det bliver du altså nødt til at forklare, for det forstår jeg simpelthen ikke.

se svar til de andre

Anmeld

11. marts 2013

Faith

Mimic skriver:

se svar til de andre

Anmeld

11. marts 2013

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har et problem.

For 15 år siden misbrugte min far mig og først nu er jeg kommet ud med mine følelser og er stoppet kontaktet med ham pg min mor.

Han har undskyldt men han føler stadig ikk det er så stort problem når han ikk har været intim sammen med mig. Men at rører og tænde på sin egen datter kan han vel ikk se problem i :/

Min mor er stadig sammen med ham. Og føler sig også skyldig . De har altid passet min søn og vi har haft det godt sammen indtil lige pludseligt hvor jeg ikk ku mere .

De er Sønderknuste på grund af mit valg og vil gør alt for at gør det godt igen .

Min mor spørger tit om hun må passe min søn da hun savner ham , hvordan svare man hende på en pæn måde nej. Og er jeg ond når jeg ikk tillader dem at se min søn?

Det er dit barn og dit liv. Din far og mor respekterer ikke dig fundamentalt. Jeg kan ikke se det er synd for dem - de har taget valg, som betyder du er mærket for livet. Du skal gøre det du føler er bedst for dig og dit barn. Hvis du ikke føler dig tryg ved, at dit barn skal være hos dine forældre, så skal det ikke det. Din mor har valgt din far og så må hun tage konsekvensen af det. Der er ingen der siger det er nemt.

Kram Helle

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak til alle

Det er skide hårdt . Min mor vil altid være min mor men vare hårdt

Jeg tør ikk lade nogen af dem passe min søn overhovedet .

Grunden til at jeg først konmer ud med det her er at jeg altid har været bange for hva det vil ske først nu har jeg fået mod til det og ar fået støtte fra min bror ellers ville jeg aldrig tør at gør det. Jeg har altid troede at det var min skyld og nu havde vi det alle så godt så hvorfor ødelægge det :/

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

BABYPIGEnr4 skriver:

Det er dit barn og dit liv. Din far og mor respekterer ikke dig fundamentalt. Jeg kan ikke se det er synd for dem - de har taget valg, som betyder du er mærket for livet. Du skal gøre det du føler er bedst for dig og dit barn. Hvis du ikke føler dig tryg ved, at dit barn skal være hos dine forældre, så skal det ikke det. Din mor har valgt din far og så må hun tage konsekvensen af det. Der er ingen der siger det er nemt.

Kram Helle

Min mand siger det er okay vores søn bliver passet der engang imellem . Da han har brug for at se sine bedsteforældre .

Anmeld

14. marts 2013

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Min mand siger det er okay vores søn bliver passet der engang imellem . Da han har brug for at se sine bedsteforældre .

Jeg får lyst til at skrive en hel masse, men fornemmer at du alligevel ikke lytter.

Et mønster er svært at bryde og din mand eller jeg er nok ikke dem der kan hjælpe dig.

Hvis du nogensinde kommer så langt, så kontakt din læge og få professionel hjælp. Jeg tror ikke det er noget der kan klares på baby.dk.

Jeg ønsker dit barn den bedst mulige fremtid.

Kram Helle

Anmeld

14. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Nej, Nej, Nej det er IKKE ok at din dreng bliver passet hos dem. Jeg kan slet ikke forstå at din mand kan sige sådan noget. Jeg ville ALDRIG lade en pædofil være i nærheden af mine børn.

Ikke alle børn har godt af at kende deres bedsteforældre. Hvis du stoler på din mor, så kunne hun komme på besøg hos jer, imens I er der. Men din far må ALDRIG være det samme sted som din søn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.