Anonym skriver:
Hej piger
Jeg har et problem.
For 15 år siden misbrugte min far mig og først nu er jeg kommet ud med mine følelser og er stoppet kontaktet med ham pg min mor.
Han har undskyldt men han føler stadig ikk det er så stort problem når han ikk har været intim sammen med mig. Men at rører og tænde på sin egen datter kan han vel ikk se problem i :/
Min mor er stadig sammen med ham. Og føler sig også skyldig . De har altid passet min søn og vi har haft det godt sammen indtil lige pludseligt hvor jeg ikk ku mere .
De er Sønderknuste på grund af mit valg og vil gør alt for at gør det godt igen .
Min mor spørger tit om hun må passe min søn da hun savner ham , hvordan svare man hende på en pæn måde nej. Og er jeg ond når jeg ikk tillader dem at se min søn?
Det må godt nok være en SUPER hårdt valg, du har måtte træffe! Men hold op hvor er det flot, at du har cuttet kontakten! Invest er bare en ting som ALDRIG kan laves om! Så hvis jeg var dig, så Ville jeg bestemt give min mor valget mellem hendes mand(som i min verden ikke er rask i hovedet) eller sin datter og barnebarn...
Undskyld min måde at omtale din far, men manden er jo ikke rask, når han overhoved kan få sig selv til at befamle sin datter, og så oven i købet bagatelliserer det
Derfr STOR respekt til dig, for at afskære ham fra dig og ikke mindst din søn... Tænker ret tydeligt om din mor... "DEN DER TIER SAMMENTYKKER" Men hvor må det være svært at cuttet forbindelsen til sine forældre
Anmeld