Ville du hænge denne plakat op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Phoenix

Nej, synes den er for kedelig. 

Du kan sikkert meget mere. Synes det er synd hvis du brænder dit krudt af på en ide, der ikke bærer frugt.

Tænker du hellere skal satse på noget mere farvestrålende der signalere glæde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

banana3

tine1985 skriver:

Det var da dejligt at du er så vild med den. Tror desværre at det er ret dyrt at printe den i en ordenlig kvalitet uden det bliver lidt dyrt. Jeg har desuden også kun lavet den i A4 størrelse, da den kun skal bruges til min ansøgning. Men jeg laver gerne farverne om og sender dig en pdf som du selv kan printe  

Men går igang nu med en version hvor bokstaverne bliver lidt tydeligere, så måske du vil vente og se den først 

Det vil jeg helt vildt gerne! Tusind tak

Anmeld

10. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes helt ærligt, den er meget kedelig.
Jeg kunne godt tænke mig nogle flere farver og billeder på den, og at bogstaverne var tydeligere.

Men held og lykke

Anmeld

10. marts 2013

Muffinmus

Den virker på en eller anden måde matematisk ....ville aldrig hænge den op på et børneværelse, men måske et arbejdskontor måske:kr

Anmeld

10. marts 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

MEGA fed !! I like it alot !!!

//Mette

Anmeld

10. marts 2013

L&V

tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

Det må blive et klart nej her fra.. Gud hvor er den kedelig og minder lidt om en af de der syns prøver ved lægen.. syntes ik den er børne mindet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.