Ville du hænge denne plakat op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.921 visninger
35 svar
14 synes godt om
10. marts 2013

tine1985

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

C-Dog

Både ja og nej. Jeg synes den er lidt sjov, men også lidt for kedelig - den ville nok ryge op på værkstedet i stedet for. :-)

Anmeld

10. marts 2013

Newsence

jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke helt forstår den..

Hvad har den at gøre med børneværelset udover at der er bogstaver ?

tror ikke min datter ville forstå den heller. Men jeg ville ikke have noget imod at hænge den op hvis hun faldt for den.

Anmeld

10. marts 2013

Sara.

Jeg synes den ser fed ud! Kan godt li designet og farverne!

Men til et børneværelse ville jeg ikke bruge den. I hvert fald ikke til min datter på 5. Hun går meget op i bogstaver og leder faktisk efter en plakat med bogstaver eller wallstickers. Men din plakat er for rodet og bogstaverne ikke tydelige. Og så lidt kedelig i farverne og så mangler den til mit danske børneværelse et æ, ø og å 

Måske når hun bliver 10 vil hun ku forstå den, men tror det er nogle andre plakater hun så vil ha på at hænge

Held og lykke med det hele

Anmeld

10. marts 2013

Giraffen

tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

jeg synes den mangler nogle friskere farver for at være til børneværelset - og måske kan du ændre på bogstav-farverne så vokalerne og konsonanterne ikke har samme farve?

eller blande farverne på bogstaverne, så man kan parre farver sammen og danne ord

og måske nogle små figurer eller andet ku skabe lidt mere spræl i helheden

Anmeld

10. marts 2013

MorDk

Nej jeg sys virkelig den er direkte kedelig  Sorry to say. Den siger mig intet og sys slet ikke den har noget med børneværelse at gøre...? Måske forstår jeg den bare slet ikke...?

Anmeld

10. marts 2013

Laulund87

Nej det ville jeg ikke Er til mange flere farver

Anmeld

10. marts 2013

Ciss

Den er rigtig flot men alt for alvorlig. Det var mere noget, jeg kunne finne på at hænge på køkkendøren hvis jeg havde halvstore skolebørn.

Anmeld

10. marts 2013

banana3

tine1985 skriver:

Hej piger.

På forhånd tak!

Tine

Jeg synes den er mega fed ! Hvis det lyserøde kunne blive mintgrøn ville jeg uden tvivl hænge den op nr vores lille dreng kommer ! Jeg synes den er mega fed! Er det noget du kunne overveje ? Alt efter pris, Så vil jeg gerne købe den!

Anmeld

10. marts 2013

morethanperfect

Nej . jeg syns den er kedelig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.