Ville du hænge denne plakat op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

wamse

Jeg kan godt li stilen, og at den ikke er for pusse nuttet, altså for helt små børn. Den eneste grund til, at jeg ikke ville hænge den op på Lærke's værelse, er fordi bogstaverne ikke alle ses helt

Havde ikke lagt mærke til at æ,ø og å mangler, så de skulle selvfølgelig også være der, for at jeg ville hænge den op på hendes værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

LR85

tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

Nej, meget forvirrende, rodet at se på.

muligvis flot kreativt (alt efter smag) men ville aldrig bruge den på børneværelse.

Anmeld

10. marts 2013

modesty

tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

Jeg kan godt lide den. Til et barn der er stor nok til at skulle lære bogstaver - ja, helt klart. Der er masser af former og figurer og det kan jeg huske at jeg selv syntes var sjovt i den alder. Det eneste jeg bider mærke i, er at det ikke er alle bogstaverne man kan se helt tydeligt. Og det er måske ikke så fordelagtigt når man lige er ved at lære dem.

Anmeld

10. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ikke umiddelbart. Bogstaverne er for utydelige og farverne for kedelige. 

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

Jeg ville ikke bruge det på et børneværelse, der er ikke nok spræl i farverne Jeg kan godt lide idéen, men synes måske der er nogle problemer.. Fx de tre bogstaver der står under J, de ligner allesammen et U, fordi de er skåret af..

Anmeld

10. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det ville jeg ikke - synes ikke den hører sig til på et børneværelse.

Anmeld

10. marts 2013

lisbethita

tine1985 skriver:

Hej piger.

På forhånd tak!

Tine

Jeg ville ikke hænge den op. Forstår den godt, men synes for det første ikke den er pæn/fed og for det andet kan jeg ikke se, at den passer i et børneværelse?? Måske et teenageværelse, men....sorry. It's a no go for me!

Anmeld

10. marts 2013

tine1985

Tusind tak for alle jeres svar!!! 

Jeg kan godt fornemme at der er lidt delte meninger om både stil, farver og "funktion", og vil prøve at arbejde videre med noget af det. 

Min tanke mht de lidt skjule bokstaver, var for de lidt større børn, som er ved at lære alfabetet. Jeg ser for mig at man kan gå på "bokstavsjagt" og det gør legen lidt sjovere når de er lidt skjulte. Men det er muligt at de måske er lidt for forvirrende, så jeg vil forsøge mig med en model, hvor bokstaverne bliver tydeligere.

Mht farvevalg er det jo selvfølgelig meget en smagssag. Enten er man vel til pang eller også er man til pasteller. I min datters værelse har vi lavet en hel væg med harlequin tern i pink, lys rosa, mørk patroleum og grå. Den er blevet vildt lækker med også meget dominerende, så vi vil derfor finde noget lidt mere afdempet som vi kan hænge på de andre vægge i kontrast. Jeg havde desuden set for mig at den skulle indgå i en samling med et par andre plakater i samme toner, vores datters fodaftryk og en keramik svale. Det vil derfor være en fordel at den er lidt "kedelig" i den sammenhæng.

Men det er dejligt med alle de svar, da jeg jo er gået lidt død i det. (hjalp nok heller ikke at jeg sad oppe med den den halve nat )

Anmeld

10. marts 2013

tine1985

banana3 skriver:

Jeg synes den er mega fed ! Hvis det lyserøde kunne blive mintgrøn ville jeg uden tvivl hænge den op nr vores lille dreng kommer ! Jeg synes den er mega fed! Er det noget du kunne overveje ? Alt efter pris, Så vil jeg gerne købe den!

Det var da dejligt at du er så vild med den. Tror desværre at det er ret dyrt at printe den i en ordenlig kvalitet uden det bliver lidt dyrt. Jeg har desuden også kun lavet den i A4 størrelse, da den kun skal bruges til min ansøgning. Men jeg laver gerne farverne om og sender dig en pdf som du selv kan printe  

Men går igang nu med en version hvor bokstaverne bliver lidt tydeligere, så måske du vil vente og se den først 

Anmeld

10. marts 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes ikke, den er særligt "børnevenlig" - jeg tænker på en reklame for et medicinprodukt eller lignende, da den virker lidt "klinisk" på mig. 

Hvis den skal fungere som indlæring af bogstaver, hvorfor har du så valgt det engelske alfabet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.