Tusind tak for alle jeres svar!!! 
Jeg kan godt fornemme at der er lidt delte meninger om både stil, farver og "funktion", og vil prøve at arbejde videre med noget af det.
Min tanke mht de lidt skjule bokstaver, var for de lidt større børn, som er ved at lære alfabetet. Jeg ser for mig at man kan gå på "bokstavsjagt" og det gør legen lidt sjovere når de er lidt skjulte. Men det er muligt at de måske er lidt for forvirrende, så jeg vil forsøge mig med en model, hvor bokstaverne bliver tydeligere.
Mht farvevalg er det jo selvfølgelig meget en smagssag. Enten er man vel til pang eller også er man til pasteller. I min datters værelse har vi lavet en hel væg med harlequin tern i pink, lys rosa, mørk patroleum og grå. Den er blevet vildt lækker med også meget dominerende, så vi vil derfor finde noget lidt mere afdempet som vi kan hænge på de andre vægge i kontrast. Jeg havde desuden set for mig at den skulle indgå i en samling med et par andre plakater i samme toner, vores datters fodaftryk og en keramik svale. Det vil derfor være en fordel at den er lidt "kedelig" i den sammenhæng.
Men det er dejligt med alle de svar, da jeg jo er gået lidt død i det. (hjalp nok heller ikke at jeg sad oppe med den den halve nat
)
Anmeld