Ville du hænge denne plakat op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

B&J

jeg må også nok erkende at jeg syntes den er kedelig, den ville jeg ikke have op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Frk. Himmelblå

tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

Love it! 

Den kunne sagtens komme op at hænge her. 

Fed stil. Men G'et driller mig. - Kan det flyttes? (For det er jo MIG det hele handler om   &nbsp

Anmeld

10. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
tine1985 skriver:

Hej piger.

Jeg sidder lige og forbereder mig til optagelsesprøven på mediehøjskolen, og har lavet en plakat som skal være beregnet til børneværelset. Men er bange for, at jeg har set mig for blind på min idé og ikke forholder mig kritisk nok. 

Derfor vil jeg lige høre jer om i kunne finde på at hænge den op på børneværelset? Bare kom med jeres ærlige mening. Jeg er en stor pige

På forhånd tak!

Tine

Jeg kan godt lide den og ville gerne bruge den HVIS alle bogstaver stod lige. Men det er jo garanteret en del af projektet at de skal stå sådan. Tror bare barnet bliver forvirret af det.

Anmeld

10. marts 2013

Frk. Himmelblå

Men folk har da ret i, den ikke er super pædagogisk, men som jeg læser det, er det heller ikke hensigten med den.- jeg forstår den som en del af værelsets udsmykning. En stil..

Og den er jo super moderne i sin grafik og i farvevalget.

Anmeld

10. marts 2013

K&S

tine1985 skriver:

Hej piger.

På forhånd tak!

Tine

Jeg synes faktisk, den er kedelig 

Hvis den skulle op på Antons værelse skulle den være i stærkere farver, bogstaverne skulle være tydeligere og gerne i farver (evt. opdelt i vokaler og konsonanter) 

Anmeld

10. marts 2013

Maria-s

Hej

Vil du ikke fortælle dine tanker bag den, lidt mere? Hvad er det for en ide du har haft?

Kan umiddelbart godt lide det grafiske aspekt i den, men synes bogstaverne koliderer med printet, både i fond, (måske også farve?) og at du bryder deres form? Derudover mener jeg, som andre, at det ikke er ideelt at bryde bogstavernes form til børn, hvis det er børn i alderen for at lære at genkende bogstaver? Og hvis det er yngre børn, hvorfor så bogstaver?

Anmeld

10. marts 2013

Maja_4000

Ja, hvis bogstaverne var nemmere at tyde .. Jeg bliver lidt forvirret af at se på den.. Men det er næste meningen? :b

Anmeld

10. marts 2013

Maja_4000

Maja_4000 skriver:

Ja, hvis bogstaverne var nemmere at tyde .. Jeg bliver lidt forvirret af at se på den.. Men det er næste meningen? :b

Næste = måske

Anmeld

10. marts 2013

Dinna88

Jeg ville ikke hænge den op, nej. Men det er udelukkende en smagssag. 

Men at nogle af bogstaverne er "skåret af" er virkelig irriterende for mig. F.eks. G og K, mener jeg det var. Og J Er der en grund til det?

Anmeld

10. marts 2013

gædde/gitte

tine1985 skriver:

æHej piger.

På forhånd tak!

Tine

....æ,ø og å ... hvorfor er de ikke med ? Syntes plakaten henvender sig til teenager for den er lidt forvirrende og " voksne farver " det ligner også at g kommer før f , tror jeg det var ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.