Rengoering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

millesofie

jeg gør ikke rent hver dag OVERHOVEDET

tror jeg ville blive syg

men jeg bruger nok en  time til to på op at rydde op
opvask, tøjvask, ungernes legesager osv

skal dog siges at jeg har en kost i køkkent pga vi bor i hus og har brændeovn osv så der ryger nok alligevel omkring 5min på det om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

gædde/gitte

Maria_1988 skriver:

godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?

jeg bruger omkring 1-2 timer

bruger også 1-2 timer... så er skidtet holdt nede og man slipper for at ofre hele weekenden på hovederengøring

Vi gør det sammen og vi hygger os...... ja...... utroligt nok... plejer at gå i et bagholdsangrab, hvor min mand enten pludselig strinter mig i nakken med en glasrens eller overfalder mig med en støvsuger  

Anmeld

6. marts 2013

morethanperfect

Maria_1988 skriver:

godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?

1-2 timer har jeg stemt .. Bruger VIRKLIG meget tid om dagen på det .. Men jeg går også på barsel .. Er sikke på det ser anderledes ud når jeg starter i skole

Anmeld

6. marts 2013

Benjamins'mor

Det svinger meget. 1-2 timer pr dag ca, men der tæller jeg så også opvask, oprydning, rengøring, støvsugning, vaske tøj osv.

Anmeld

6. marts 2013

Elgaard73

Jeg har stemt 1-2 timer, men har har jeg også medregnet alt... Altså tøjvask, sammenlægning, oprydning OSV... Vi har kat/hund, så jeg støvsuger og vasker gulv hver dag, og det er nok det der tager længst tid (har en del kvm). 

Anmeld

6. marts 2013

-Sigrid-

Maria_1988 skriver:

Med tøj sammenlægning, tage opvasken, rydde op, vaske tøj osv er det cirka 30 min i gennemsnit, men vi svinger heller ikke særlig meget, og danser lige hurtigt med kosten når datteren har været sluppet løs

Anmeld

6. marts 2013

DitteFisk

Altså med opvask, oprydning og vasketøj.. og ca hveranden dag støvsugning.. så har jeg stemt max en time dagligt  Ligenu bruger jeg mindre, da jeg simpelthen ikke kan. Ehm, bortset fra i går hvor jeg rengjorde køkken og badeværelse til bunds! I et seriøst rengøringsflip.. men var også helt ødelagt bagefter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.