Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg gør ikke rent hver dag OVERHOVEDET
tror jeg ville blive syg
men jeg bruger nok en time til to på op at rydde op opvask, tøjvask, ungernes legesager osv skal dog siges at jeg har en kost i køkkent pga vi bor i hus og har brændeovn osv så der ryger nok alligevel omkring 5min på det om dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria_1988 skriver: godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag? jeg bruger omkring 1-2 timer
godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?
jeg bruger omkring 1-2 timer
bruger også 1-2 timer... så er skidtet holdt nede og man slipper for at ofre hele weekenden på hovederengøring
Vi gør det sammen og vi hygger os...... ja...... utroligt nok... plejer at gå i et bagholdsangrab, hvor min mand enten pludselig strinter mig i nakken med en glasrens eller overfalder mig med en støvsuger
1-2 timer har jeg stemt .. Bruger VIRKLIG meget tid om dagen på det .. Men jeg går også på barsel .. Er sikke på det ser anderledes ud når jeg starter i skole
Jeg har stemt 1-2 timer, men har har jeg også medregnet alt... Altså tøjvask, sammenlægning, oprydning OSV... Vi har kat/hund, så jeg støvsuger og vasker gulv hver dag, og det er nok det der tager længst tid (har en del kvm).
Med tøj sammenlægning, tage opvasken, rydde op, vaske tøj osv er det cirka 30 min i gennemsnit, men vi svinger heller ikke særlig meget, og danser lige hurtigt med kosten når datteren har været sluppet løs
Altså med opvask, oprydning og vasketøj.. og ca hveranden dag støvsugning.. så har jeg stemt max en time dagligt Ligenu bruger jeg mindre, da jeg simpelthen ikke kan. Ehm, bortset fra i går hvor jeg rengjorde køkken og badeværelse til bunds! I et seriøst rengøringsflip.. men var også helt ødelagt bagefter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128