Rengoering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Hvem?

godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?

jeg bruger omkring 1-2 timer

Bruger nok et par timer, nogele dage bare en, jeg gør dette hver dag;

- Støvsuger 2 gange (Stuehus er 330 kvm - og en slædehund med meget pels)

- Ordner vasketøj

- Vasker gulv i køkken, bryggers og bad (Vores hund er kun i køkken og bryggers, derfor trænger der ekstra til en tur)

-
Køkken SKAL være total ryddeligt og pænt til næste morgen (ellers får jeg aldrig ro i mit hoved)

- Drengene og jeg rydder i fællesskab legesagerne ind på legeværelset inden de skal i seng - jeg magter ikke at sidde i stuen i rod.

Har sikkert glemt en masse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Laulund87

booster_88 skriver:

gennemsnitlig på en uge nok en to-tre timer om dagen, men jeg har også et helt skema jeg følger inlc. de ting som kun skal gøres en gang i måneden, det er simpelthen for at gøre det overskueligt for mig selv og altid kunne følge med, så jeg ikke behøves gøre det over en weekend.

Og det er bare fordi jeg fungere bedst når mit hjem altid er ryttet op og er rent, lige pt er der gang i bygge projekter og en seriøs oprydning, så det er begrænset hvor meget i bund jeg kan komme lige pt. men ellers

Du er sgu også skør! Ej det gas

Tager hatten af for at I kan leve i byggerod, jeg var jo blevet skør.. Men det er jo super flot det I får lavet

Anmeld

5. marts 2013

o1Mutte

Maria_1988 skriver:

godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?

Altså gøre rent som i tømme/fylde opvaskemaskine, rydde op og vasketøj? så MAX en halv time. Den store tur med støvsuger og klud, er et par gange om ugen.

Anmeld

5. marts 2013

Skouboe

Vi har 2 katte, 2 børn i mudderalderen, 240 kvm og min mand er selvstændig, så jeg hænger på langt hovedparten af rengøringen. Jeg har et skema med 1-2 rum jeg tager hver dag + vasketøj, feje køkkengulvet og tørre ungernes stole af samt tørre borde af og gøre vasken ren. Derudover rydder jeg op hver aften. Samlet tager det nok 1-2 timer dagligt. Overholder jeg mit skema betyder det så til gengæld at jeg har fri i weekenden til at slappe af og hygge mig med ungerne.

Anmeld

5. marts 2013

booster_88

Du er sgu også skør! Ej det gas

Tager hatten af for at I kan leve i byggerod, jeg var jo blevet skør.. Men det er jo super flot det I får lavet

Hehe, det er heldigvis snart overstået på over etagen, vi har fået damp spær hjem til lofterne så vi skal faktisk bare snart ud at have købt de der pinde ting som selve loftet skal sidde fast i Og det skal der styr på inden d. 5 maj. Og den lille gangen ved toilettet skulle også gerne være færdig og de sidste små ting i køkkenet

Og jah det er da fint jeg tegner og fortæller når det kun er dig der ved hvordan det ser ud sveske Men det jeg ville frem til, over etagen er snart færdig med alt det rod og ballade, så skal under etagen bare lige have samme tur . Hehe.

og nogle gange får manden da også lige et af mine kvindelige psykose trip grundet rodet.

Anmeld

5. marts 2013

Muhmi

Jeg gider godt nok ikke gøre rent hver dag, jeg snupper støvsnuseren når jeg kan se det trænger, det samme med afstøvning.. Men sådan nogle basisting som at tømme/fylde opvaskeren, tørre spisebordet/køkkenbordet af, det bliver gjort hver dag Men det tager jo mindre end fem minutter, så den gælder jo ikke

Anmeld

5. marts 2013

Laulund87

booster_88 skriver:

Hehe, det er heldigvis snart overstået på over etagen, vi har fået damp spær hjem til lofterne så vi skal faktisk bare snart ud at have købt de der pinde ting som selve loftet skal sidde fast i Og det skal der styr på inden d. 5 maj. Og den lille gangen ved toilettet skulle også gerne være færdig og de sidste små ting i køkkenet

Og jah det er da fint jeg tegner og fortæller når det kun er dig der ved hvordan det ser ud sveske Men det jeg ville frem til, over etagen er snart færdig med alt det rod og ballade, så skal under etagen bare lige have samme tur . Hehe.

og nogle gange får manden da også lige et af mine kvindelige psykose trip grundet rodet.

Det skal nok blive mega godt

Anmeld

5. marts 2013

tarkoflen

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan l kan finde tid til at gøre rent og rydde op i 1-2 timer om dagen! Det kan jeg godt afsløre, at jeg ALDRIG kommer til! Det er min tid for dyrebar til

Jeg gør rent og rydder op, når der trænger og ja jeg kommer nok til at gøre mere når baby kommer, men ikke 1-2 timer om dagen!

Anmeld

6. marts 2013

sbs78

Her støvsuger jeg hver dag inden jeg tager på arbejdet. Vi har hund og 2 katte og plus vi er 5 mennesker her hjemme. Ca en gang om ugen gør jeg rent i hele huset. Alm oprydning og vasketøj ordenes hver dag.

Anmeld

6. marts 2013

betski

Maria_1988 skriver:

Jeg har ikke tid til at gøre rent hver dag - mit arbejde tager meget af min energi. Men jeg støvsuger efter behov (vi har hund) så det er nok hver anden dag og det tager ca 15-20 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.