Rengoering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor lang tid per dag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.801 visninger
36 svar
36 synes godt om
5. marts 2013

Maria_1988

godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?

jeg bruger omkring 1-2 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Hullabullabulla

Maria_1988 skriver:

godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?

Gider ikke bruge kræfter på at gøre rent hver dag - gør det et par gange om ugen..

Vil hellere ligge på sofaen og hygge med kæresten

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

Maria_1988 skriver:

Jeg bruger max en time - og under rengøring tæller jeg også at vaske tøj, lægge sammen osv. Hvis det udelukkende er rengøring så er det nok 30 min dagligt. Man behøver så heller ikke bruge længere tid i min verden, hvis man gør det hver dag.

/Fenja

Anmeld

5. marts 2013

Aagaard

Vi gør ikke rent hver dag, men der bliver sat i opvaskeren, sat en tøjvask over og rydet køkkenbordet og legetøj bliver rydet af gulvet hverdag. Vi gør rent når det trænger.

Anmeld

5. marts 2013

modesty

Vi har rengøringshjælp en gang om ugen. At rydde op og tage det mest nødvendige som f.eks mad drengen har smidt på gulvet, tørre bord af efter aftensmad o.s.v. Tja, det ved jeg ikke, det løber vel op i cirka en halv time pr. dag.

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

Åh måske 20 min, 30 pr dag? Synes ikke det tar så lang tid nu jeg er på barsel og bare ordner det der skal ordnes løbende - jeg skal jo have noget at lave hele dagen hver dag

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

Maria_1988 skriver:

1-2 timer HVER dag? Hehe Jeg går hovedrent en gang om ugen, det tager et par timer. Om ugen! Så rydder jeg self op hver dag, støvsuger nok hver 3. dag.. men det kan ikke løbe op i så meget om dagen Men vi lever nok også lidt krumborgsk..

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

modesty skriver:

Vi har rengøringshjælp en gang om ugen. At rydde op og tage det mest nødvendige som f.eks mad drengen har smidt på gulvet, tørre bord af efter aftensmad o.s.v. Tja, det ved jeg ikke, det løber vel op i cirka en halv time pr. dag.

Åh luksus! Hvad koster den slags?

Anmeld

5. marts 2013

Carina:-)

Et par timer vil jeg tro om dagen.

Rydder op dagligt,støvsuger hele huset og vasker køkkengulvet hver dag.

Men har også 5 hjemmeboende børn der tager kammerater med hjem,og en stor hund

Anmeld

5. marts 2013

modesty

Janne T. skriver:

Åh luksus! Hvad koster den slags?

100 kr. i timen. Det er fantastisk. Virkelig penge godt givet ud. Kan varmt anbefales hvis man har bare den mindste smule luft i budgettet eller mulighed for at spare andre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.