Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag?
jeg bruger omkring 1-2 timer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria_1988 skriver: godaften alle sammen. Er nysgerrig over hvor meget tid hver isaer bruger paa rengoering/rydde op per dag? jeg bruger omkring 1-2 timer
Gider ikke bruge kræfter på at gøre rent hver dag - gør det et par gange om ugen..
Vil hellere ligge på sofaen og hygge med kæresten
Jeg bruger max en time - og under rengøring tæller jeg også at vaske tøj, lægge sammen osv. Hvis det udelukkende er rengøring så er det nok 30 min dagligt. Man behøver så heller ikke bruge længere tid i min verden, hvis man gør det hver dag.
/Fenja
Vi har rengøringshjælp en gang om ugen. At rydde op og tage det mest nødvendige som f.eks mad drengen har smidt på gulvet, tørre bord af efter aftensmad o.s.v. Tja, det ved jeg ikke, det løber vel op i cirka en halv time pr. dag.
modesty skriver: Vi har rengøringshjælp en gang om ugen. At rydde op og tage det mest nødvendige som f.eks mad drengen har smidt på gulvet, tørre bord af efter aftensmad o.s.v. Tja, det ved jeg ikke, det løber vel op i cirka en halv time pr. dag.
Et par timer vil jeg tro om dagen.
Rydder op dagligt,støvsuger hele huset og vasker køkkengulvet hver dag.
Men har også 5 hjemmeboende børn der tager kammerater med hjem,og en stor hund
Janne T. skriver: Åh luksus! Hvad koster den slags?
Åh luksus! Hvad koster den slags?
100 kr. i timen. Det er fantastisk. Virkelig penge godt givet ud. Kan varmt anbefales hvis man har bare den mindste smule luft i budgettet eller mulighed for at spare andre steder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128