Koncert og festival:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

MyLove E

HeidiØ skriver:

Ja, det er nu meget hyggeligt! nu kommer jeg jo derfra, så man møder en masse man kender!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Leneur

Tauf skriver:

Så er du stadig ung og smuk:-):-):-)

Hvor er du sød men jeg labber det i mig og siger tak.

Anmeld

6. marts 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Ja det er rigtig du er jo bidt af en gal Michael Poulsen:-):-) De er også gode.

Jeg ville også gerne ha været til pink:-)

det var faktisk  Thomas der fangede mig, men Michael har en fantastisk stemmemen jeg er ikke en tøsefan - jeg beundrer deres talent, tilstedeværelse og ikke mindst deres personligheder. 

Til min anden koncert kastede de vand ned til os, fordi vagterne var nogle røvhuller. Til den sidste her kom Anders hen til mig, på scenen, og gav mig lidt "opløftning", fordi jeg stod ved en kæmpe Normand, der ødelagde det hele for mig. Så de er bare fantastiske!!

Du får lige et billede også, haha

Pink er også utroligt dygtig, og laver utroligt fed musik. Jeg er så ked af, at jeg ikke fik billetter!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2013

Hvem?

Tauf skriver:

Ja et simpelt spørgsmål, skal i ud og høre noget skønt musik i år?

Koncerter eller festival det er lige meget... Lad mig høre hvad i skal ud og høre til sommer eller i år?:-)

Vi skal i parken 13 juni og høre Depeche Mode !!!!!
Jeg glæder mig så meget jeg har aldrig været i parken ( har hørt at lyden ikke er fantastisk i parken) har aldrig hørt Depeche mode og har heller aldrig været til koncert bare manden og jeg

Jeg ville rigtig gerne til North side i Aarhus, men den starter 14 juni så det passer ikke rigtig sammen

Nix, det siger mig intet

Men go tur

Anmeld

6. marts 2013

MyLove E

Leneur skriver:

Hvor er du sød men jeg labber det i mig og siger tak.

Anmeld

6. marts 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

JJe

det var faktisk  Thomas der fangede mig, men Michael har en fantastisk stemmemen jeg er ikke en tøsefan - jeg beundrer deres talent, tilstedeværelse og ikke mindst deres personligheder. 

Til min anden koncert kastede de vand ned til os, fordi vagterne var nogle røvhuller. Til den sidste her kom Anders hen til mig, på scenen, og gav mig lidt "opløftning", fordi jeg stod ved en kæmpe Normand, der ødelagde det hele for mig. Så de er bare fantastiske!!

Du får lige et billede også, haha

Pink er også utroligt dygtig, og laver utroligt fed musik. Jeg er så ked af, at jeg ikke fik billetter!!

Jeg har desværre aldrig set dem live. Men tror på de er skønne:-):-)

Mega godt billede:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.