Koncert og festival:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

MyLove E

Leneur skriver:

Jeg er jo fra Skanderborg, så håber sådan at jeg bliver medhjælper til smukfest i år og at det lige kan passes ind med barnepiger til Silje. Ja navnene derud til er ikke lige at råbe hurra for i år, endnu da men har jo været der næsten alle årene, på den ene eller anden måde og stemningen, omgivelserne og hyggen er altid helt i top, så det vil jeg helst ikke undvære.
Her den 23. er det så familiekoncert med Rasmus Seebach i Århus og mon ikke det bliver til en grøn koncert også.
Kan du ikke tage mig med i lommen til Depeche Mode?? Dem ville jeg vildt gerne høre live og blive henført til de gode gamle højskoledage....

Jubii endelig en der ved hvem de er :-):-):-):-) Jo jeg kan godt smugle dig med:-)
Faktisk er jeg jo slet ikke fra Depeche mode tiden. Men har altid godt vist hvem de var, og ja så har jeg jo en lidt ældre mand som så har spille lidt mere for mig. Jeg elsker hans stemme:-)

Jeg har slet ikke hørt hvem der kommer til skanderborg, jo Prince..

Det er vildt fedt synes jeg at Rasmus Seebach holder familie koncerter:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Leneur

Tauf skriver:

Jubii endelig en der ved hvem de er :-):-):-):-) Jo jeg kan godt smugle dig med:-)
Faktisk er jeg jo slet ikke fra Depeche mode tiden. Men har altid godt vist hvem de var, og ja så har jeg jo en lidt ældre mand som så har spille lidt mere for mig. Jeg elsker hans stemme:-)

Jeg har slet ikke hørt hvem der kommer til skanderborg, jo Prince..

Det er vildt fedt synes jeg at Rasmus Seebach holder familie koncerter:-)

Jeg er vist også dobbelt så gammel som dig.... men synes da helt sikkert deres musik holder, selv i dag.
Ja jeg synes også det er fedt at den søde Rasmus spiller familiekoncerter. Der er jo mange børn der er vilde med ham.

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

Leneur skriver:

Jeg er vist også dobbelt så gammel som dig.... men synes da helt sikkert deres musik holder, selv i dag.
Ja jeg synes også det er fedt at den søde Rasmus spiller familiekoncerter. Der er jo mange børn der er vilde med ham.

Ej dobbelt så gamle er du hvis ikke men lidt ældre:-) Jeg bliver 30 lige om snart:-)
Ja det holder stadig:-)

Min niece skal også til en af hans familie koncerter:-)

Anmeld

5. marts 2013

Leneur

Tauf skriver:

Ej dobbelt så gamle er du hvis ikke men lidt ældre:-) Jeg bliver 30 lige om snart:-)
Ja det holder stadig:-)

Min niece skal også til en af hans familie koncerter:-)

Nårh, okay. Jeg bliver 40 lige om snart...

Anmeld

6. marts 2013

MyLove E

Leneur skriver:

Nårh, okay. Jeg bliver 40 lige om snart...

Så er du stadig ung og smuk:-):-):-)

Anmeld

6. marts 2013

Christabelle

Noahmor skriver:

Jaa, jeg skal til Robbie W koncert! 

Skal jeg også

Anmeld

6. marts 2013

HeidiØ

Jeg snupper KATO i Vega d. 23. marts! Og Rock i Holstebro er et must. Seebach kommer igen, så det vil jeg ikke gå glip af .. Og så taler vi med et vennerpar om Robbie, som jeg håber lader sig gøre

Anmeld

6. marts 2013

MyLove E

HeidiØ skriver:

Jeg snupper KATO i Vega d. 23. marts! Og Rock i Holstebro er et must. Seebach kommer igen, så det vil jeg ikke gå glip af .. Og så taler vi med et vennerpar om Robbie, som jeg håber lader sig gøre

Har hørt at rock i holstebro skulle være godt. :-)

Anmeld

6. marts 2013

Noahmor

Christabelle skriver:

Skal jeg også

Det bliver så godt! 

Har været afsted alle de gange han har været i parken, inkl. Den aflyste Take That koncert.

Anmeld

6. marts 2013

HeidiØ

Tauf skriver:

Jdde

Har hørt at rock i holstebro skulle være godt. :-)

Ja, det er nu meget hyggeligt! nu kommer jeg jo derfra, så man møder en masse man kender!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.