Koncert og festival:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
35 svar
3 synes godt om
5. marts 2013

MyLove E

Ja et simpelt spørgsmål, skal i ud og høre noget skønt musik i år?

Koncerter eller festival det er lige meget... Lad mig høre hvad i skal ud og høre til sommer eller i år?:-)

Vi skal i parken 13 juni og høre Depeche Mode !!!!!
Jeg glæder mig så meget jeg har aldrig været i parken ( har hørt at lyden ikke er fantastisk i parken) har aldrig hørt Depeche mode og har heller aldrig været til koncert bare manden og jeg

Jeg ville rigtig gerne til North side i Aarhus, men den starter 14 juni så det passer ikke rigtig sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

forår

Jeg skal til Mads Langer koncert på torsdag, og glæder mig helt sindsygt meget, har haft billetter siden nov

Så skal jeg til Dúné i Århus starten af April

Ja også skal jeg også på Roskilde

Det er hvad der er planlagt indtil nu

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

forår skriver:

Jeg skal til Mads Langer koncert på torsdag, og glæder mig helt sindsygt meget, har haft billetter siden nov

Så skal jeg til Dúné i Århus starten af April

Ja også skal jeg også på Roskilde

Det er hvad der er planlagt indtil nu

Uh du skal til koncert med alle Skive folkende :-):-)

Jeg gad godt Roskilde..

Anmeld

5. marts 2013

Noahmor

Tauf skriver:

Ja et simpelt spørgsmål, skal i ud og høre noget skønt musik i år?

Koncerter eller festival det er lige meget... Lad mig høre hvad i skal ud og høre til sommer eller i år?:-)

Vi skal i parken 13 juni og høre Depeche Mode !!!!!
Jeg glæder mig så meget jeg har aldrig været i parken ( har hørt at lyden ikke er fantastisk i parken) har aldrig hørt Depeche mode og har heller aldrig været til koncert bare manden og jeg

Jeg ville rigtig gerne til North side i Aarhus, men den starter 14 juni så det passer ikke rigtig sammen

Jaa, jeg skal til Robbie W koncert! 

Anmeld

5. marts 2013

forår

Tauf skriver:

Uh du skal til koncert med alle Skive folkende :-):-)

Jeg gad godt Roskilde..

Ja det har du da egentlig ret i... Det havde jeg ik lige tænkt på. Men de laver noget fandens godt musik de der Skive drenge)

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

forår skriver:

Ja det har du da egentlig ret i... Det havde jeg ik lige tænkt på. Men de laver noget fandens godt musik de der Skive drenge)

Jeps de er ret seje:-) Regner med min Elias bliver den næste skive dreng:-)

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

Noahmor skriver:

Jaa, jeg skal til Robbie W koncert! 

Uhh dejligt med Robbie:-)

Anmeld

5. marts 2013

Mettefpigen

Vi rocker, grøn og rasmus seebach/burhan g indtil videre :-)

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Vi rocker, grøn og rasmus seebach/burhan g indtil videre :-)

Uhh Grøn. Jeg har været med som.frivillig 2 gange:-):-) Har lige hørt at det er Sara og David skal være værter på p3 scenen:-):-)

Anmeld

5. marts 2013

Dinna88

Jeg har lige været til den skønneste intimkoncert med Volbeat. En ubegrubeligt fantastisk aften! Jeg stod forrest, fik overrakt et plekter af bassisten og var til Meet and Greet bagefter, hvor vi snakkede med dem De er fantastiske - både i studio, på scenen og i virkeligheden. Det var så min 3. koncert med dem (sidst var jeg på scenen)

Derudover skal jeg se dem igen til efteråret, dog ikke til intimkoncert, da det var en MEGET kort tour. Men de spiller på Jelling senere også 

Jeg skulle have ser Pink når hun kommer, men var ikke hurtig nok. Var så optaget af Volbeat

Ellers ved jeg ikke endnu. Jeg går spændt og venter på at Adele kommer til Danmark. Jeg har ikke råd til at rejse efter en koncert med hende desværre.  Lur mig om ikke der kommer flere koncerter løbende - jeg gider ikke f.eks. Grøn Koncert. Det er slet ikke et sted for mig. Måske tager jeg en dag til Smukfest, men så skal de godt nok få nogle bedre navne på programmet (jeg er skuffet!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.