Koncert og festival:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

Jeg har lige været til den skønneste intimkoncert med Volbeat. En ubegrubeligt fantastisk aften! Jeg stod forrest, fik overrakt et plekter af bassisten og var til Meet and Greet bagefter, hvor vi snakkede med dem De er fantastiske - både i studio, på scenen og i virkeligheden. Det var så min 3. koncert med dem (sidst var jeg på scenen)

Derudover skal jeg se dem igen til efteråret, dog ikke til intimkoncert, da det var en MEGET kort tour. Men de spiller på Jelling senere også 

Jeg skulle have ser Pink når hun kommer, men var ikke hurtig nok. Var så optaget af Volbeat

Ellers ved jeg ikke endnu. Jeg går spændt og venter på at Adele kommer til Danmark. Jeg har ikke råd til at rejse efter en koncert med hende desværre.  Lur mig om ikke der kommer flere koncerter løbende - jeg gider ikke f.eks. Grøn Koncert. Det er slet ikke et sted for mig. Måske tager jeg en dag til Smukfest, men så skal de godt nok få nogle bedre navne på programmet (jeg er skuffet!)

Ja det er rigtig du er jo bidt af en gal Michael Poulsen:-):-) De er også gode.

Jeg ville også gerne ha været til pink:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

emsaroto

Jeg overvejer stadig om vi skal til festival i Thy lejren ..

Men ellers skal jeg afsted til KATO koncert. Ikke fordi jeg kan lide hans musik, men fordi jeg fik muligheden efter voice  

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

emsaroto skriver:

Jeg overvejer stadig om vi skal til festival i Thy lejren ..

Men ellers skal jeg afsted til KATO koncert. Ikke fordi jeg kan lide hans musik, men fordi jeg fik muligheden efter voice  

Tænkte også lige at dig og KATO da ikke helt hørte helt sammen:-)
Thy lejre festival lyder fedt:-):-)

Anmeld

5. marts 2013

emsaroto

Tauf skriver:

Tænkte også lige at dig og KATO da ikke helt hørte helt sammen:-)
Thy lejre festival lyder fedt:-):-)

hehe er stadig også lidt skæptisk om jeg gider det eller ej Men okay.. 

Jeg vil virkelig gerne afsted til Thy Lejren, men er bange for jeg ikke helt når det, eller måske ikke helt har overskud til det fordi det er lige omkring fødslen

Anmeld

5. marts 2013

Mettefpigen

Tauf skriver:

GrøGrø

Uhh Grøn. Jeg har været med som.frivillig 2 gange:-):-) Har lige hørt at det er Sara og David skal være værter på p3 scenen:-):-)

Grøn er godt :-) hvem er det?

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

Mettefpigen skriver:

DDe

Grøn er godt :-) hvem er det?

Det er dem som har formiddagen på p3:-) Det er Sara Bro:-)

Anmeld

5. marts 2013

Mettefpigen

Tauf skriver:

Det er dem som har formiddagen på p3:-) Det er Sara Bro:-)

Nåå.. Hører ikk p3 :-P

Anmeld

5. marts 2013

MHB

Vi skal på NorthSide Festival. Ville også gerne på Roskilde (som vi plejer) men jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen med en baby på et par måneder og Roskilde så vi holder os på hjemmebane på NorthSide i år og så må vi se om Roskilde tager revance igen til næste år

Og så skal jeg måske til Kaizers Orchestra koncert i Oslo men det skal lige hænge sammen først!

Anmeld

5. marts 2013

MyLove E

MHB skriver:

Vi skal på NorthSide Festival. Ville også gerne på Roskilde (som vi plejer) men jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen med en baby på et par måneder og Roskilde så vi holder os på hjemmebane på NorthSide i år og så må vi se om Roskilde tager revance igen til næste år

Og så skal jeg måske til Kaizers Orchestra koncert i Oslo men det skal lige hænge sammen først!

Der er så mange fede navne på North Side i år:-):-):-)

Anmeld

5. marts 2013

Leneur

Jeg er jo fra Skanderborg, så håber sådan at jeg bliver medhjælper til smukfest i år og at det lige kan passes ind med barnepiger til Silje. Ja navnene derud til er ikke lige at råbe hurra for i år, endnu da men har jo været der næsten alle årene, på den ene eller anden måde og stemningen, omgivelserne og hyggen er altid helt i top, så det vil jeg helst ikke undvære.
Her den 23. er det så familiekoncert med Rasmus Seebach i Århus og mon ikke det bliver til en grøn koncert også.
Kan du ikke tage mig med i lommen til Depeche Mode?? Dem ville jeg vildt gerne høre live og blive henført til de gode gamle højskoledage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.