Hvilke serier ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

Muhmi

Dinna88 skriver:

Jamen, så er der da ingen tvivl - den skal jeg have fat i   Jeg så faktisk lige, at den genudsender den nu.

House har jeg set enkelte afsnit af - jeg tror serien er rigtig fed. Inden jeg så Lie To Me havde jeg set enkelte afsnit, men det fangede mig aldrig, da man jo skal kende personerne og deres baggrunde. Jeg tror det er det samme med House - så jeg skal have givet House en chance  

Det bliver du nødt til...   Det er begge nogle vildt gode serier..

Lie to me har jeg set et par afsnit af og ja, den virker rigtig god, men jeg tror bare ikke jeg har givet den en fair chance hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Dinna88

Muhmi skriver:

Det bliver du nødt til...   Det er begge nogle vildt gode serier..

Lie to me har jeg set et par afsnit af og ja, den virker rigtig god, men jeg tror bare ikke jeg har givet den en fair chance hehe

Så gør jeg skisme det!! Jeg vil se E.R. i aften.

Sådan havde jeg det også med Lie To Me, men jeg havde haft den i tankerne længe, da konceptet jo er MEGA fedt! Og den lever op til mine forventninger - jeg skal se den igen snart 

Anmeld

5. marts 2013

Moma

Jeg kan se, jeg er totalt tabt - der er mange af de serier, I nævner, som jeg ikke kender. Jeg ser ikke så meget fjernsyn, og p.t. følger jeg kun med i Borgen og Dicte.

Men kan godt lide:

The Mentalist

NCIS

CSI

Greys Hvide Verden

Private Practice

Men kan aldrig huske, hvornår hvad bliver sendt.

Anmeld

5. marts 2013

Benjamins'mor

Ncis og ncis la.

Real housewives of Beverly Hills.

How i met your mother.

Anmeld

5. marts 2013

Na-Wi

Jeg kan ikke få nok af danske serier

Dicte

Forbrydelsen

Borgen

Sommer

Anna pihl

De unge mødre

Nikolaj og Julie

Matador

Huset på christianshavn

Krøniken

Dog kan jeg også finde på at se

Criminal Minds

Greys hvide verden

Desperate housewifes

90210

Venner

Anmeld

5. marts 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Ja som overskriften siger, hvilke serier følger i med i?

Hvad gør de serier så spændende for jer?

Og er der nogle du vil anbefale?

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

Vi ser også: Futurama, Family guy, South park, American dad og Ugly Americans.

Fringe !!!!!!
Så god

Ellers en masse tøse serier

Anmeld

5. marts 2013

La´chrissen

Dinna88 skriver:

Jeg har set ubegribeligt mange serier - vi har ikke kanaler herhjemme, så serier it is!

Jeg er lige blevet færdig med Lie To Me. Fantastisk serie!! Jeg er så sur over, at der kun er tre sæsoner. Jeg er jo blevet afhængig!

Jeg kan simpelthen ikke huske alle serierne. Men hvis jeg lige skal nævne nogle hurtigt, som sidder i hukommelsen, så Prisen Break, One Tree Hill og Charmed  

Der er nogle jeg overvejer lidt, bl.a. E.R.  Husker den fra da jeg var lille (er jo ikke så gammel, haha) men måske jeg synes, at den er det garveste møg i dag jo

Jeg er dybt afhængig af gode serier. Jeg vil langt hellere se dem end en film

HvE.R. er stadig god ellers i den stil er sådan noget som Grey anatomy rigtig god. Der er indtil videre 9 sæsoner.

Anmeld

5. marts 2013

Dinna88

La´chrissen skriver:

HvE.R. er stadig god ellers i den stil er sådan noget som Grey anatomy rigtig god. Der er indtil videre 9 sæsoner.

Jeg så alle serierne i serie søndag + om eftermiddagen da jeg var lille. Og jeg elskede dem alle Men de fleste er bare elendige i dag - jeg fatter f.eks. ikke at jeg så Buffy og Roswell 

Anmeld

5. marts 2013

La´chrissen

Dinna88 skriver:

Jeg så alle serierne i serie søndag + om eftermiddagen da jeg var lille. Og jeg elskede dem alle Men de fleste er bare elendige i dag - jeg fatter f.eks. ikke at jeg så Buffy og Roswell 

Ja det var godt nok noget skrammel. Men ses skulle det

Anmeld

5. marts 2013

Dinna88

La´chrissen skriver:

Ja det var godt nok noget skrammel. Men ses skulle det

Absolut - det kunne man ikke misse hahaha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.