Hvilke serier ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

O&L

mcleod's daughters den fangede mig for nogle år siden.. og ser den stadig til tider.. gad godt prøve at leve ligesom dem på en gård i Australien!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Elsker The Mentalist.

Bones.

CSI den orginale! 

Lie to mé, er også ret god! Vh stine

Anmeld

5. marts 2013

Loa

Greys hvide verden!! LOVE IT!!

Dicte (Alt der er minder om Rejseholdet, er et hit)

How i met your mother

Anmeld

5. marts 2013

Mettefpigen

Sons of anarchy, the mentalist, mord i familien, killer kids og en anden tlc serie jeg ikk lige kan huske :-) ved ikk hvorfor, det er bare min smag :-)

Anmeld

5. marts 2013

jydeinden

uha elsker de gamle tv serier så her kommer dem jeg lige kan huske, som jeg gerne ville have på dvd

house

without a trace (eller på dansk forsvundet sporløst)

cold case (forbandet være at serien ikke kan fåes på dvd andre steder end i usa, hvor vi ikke kan spille fra :s)

bones ( GUDE serie)

csi new york

csi miami

csi

ncsi (der er fandme lang tid til september hvor næste sæson udkommer!)

E.R (har alle dvder der er udkommet i dk, men der mangler en del endnu)

ghost whisperer

Anmeld

5. marts 2013

Dinna88

Muhmi skriver:

E.R er en SUPER serie!! Jeg har fulgt rigtig meget med i den da jeg var teenager, virkelig god og vanedanene

Kan også STÆRKT anbefale House... Virkelig sjov, spændende og fed!

Jamen, så er der da ingen tvivl - den skal jeg have fat i   Jeg så faktisk lige, at den genudsender den nu.

House har jeg set enkelte afsnit af - jeg tror serien er rigtig fed. Inden jeg så Lie To Me havde jeg set enkelte afsnit, men det fangede mig aldrig, da man jo skal kende personerne og deres baggrunde. Jeg tror det er det samme med House - så jeg skal have givet House en chance  

Anmeld

5. marts 2013

Muhmi

Ååårh af de gamle serier har jeg set:

Rejseholdet

E.R. (Skadestuen)

Venner (Friends)

Kongen af Queens (King of Queens)

Huset på Christianshavn

Langt fra Las Vegas

Lærkevej (æv at den ikke blev ved)

Madsen og co

Vores værste år (Married with children)

Klovn

Panter Tanter (The golden girls) (Episk sjov serie)

Sex and the city! (SAVNER min Carrie, Miranda, Charlotte og Samantha)

Uha, jeg kommer sikkert i tanke om flere men de her er skide gode!

Anmeld

5. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Ja som overskriften siger, hvilke serier følger i med i?

Hvad gør de serier så spændende for jer?

Og er der nogle du vil anbefale?

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

Vi ser også: Futurama, Family guy, South park, American dad og Ugly Americans.

Desperate Housewives

Venner

two and a half man

Kings of quenns

beverly hills til tider:p

Anmeld

5. marts 2013

Elgaard73

Generelt er jeg bare en klovn til at følge en serie... Glemmer altid sendetidspunktet... Så her venter jeg ofte på at den kommer på DVD eller Netflix, så man kan se et afsnit eller to, når det passer ind.

Serier der har fanget mig indtil vidre:

- Vampire Diaries.

- Lie to me.

- Criminal Minds.

- C.S.I ( Las Vegas)

- E.R.

- Walking Dead.

Og så har jeg en eller anden mani med at en gang ca. hver andet år, så skal jeg lige gense Matador. 

Anmeld

5. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Ja som overskriften siger, hvilke serier følger i med i?

Hvad gør de serier så spændende for jer?

Og er der nogle du vil anbefale?

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

Vi ser også: Futurama, Family guy, South park, American dad og Ugly Americans.

også ser jeg også rejseholdet, matador,huset på christians havn, ørnen, forbrydelsen og andre danske når de bliver vist i tv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.