Hvilke serier ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

MyLove E

Vi ser:

EURIKA elsker den, desværre er der kun udkommet 2 sæsoner i danmark:-(:-(

MAIAM VICE

INDY DE UNGE ÅR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Victoria2013

Jeg elsker historiske serier og "horror-serier"  Downton Abbey, Rome, Spartacus, True Blood, Lost osv er alle serier jeg også er vild med...

Ligenu ser jeg Spartacus, den sidste sæson. Glæder mig også til Game of Thrones starter igen samt The Borgias

Kæresten og jeg er igang med at se Doctor Who sammen og så følger vi med i Walking Dead. Grimm følger vi også med i

Anmeld

5. marts 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Ja som overskriften siger, hvilke serier følger i med i?

Hvad gør de serier så spændende for jer?

Og er der nogle du vil anbefale?

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

Vi ser også: Futurama, Family guy, South park, American dad og Ugly Americans.

Jeg er en kegle til at huske serier - generelt ser fjernsynet og jeg ikke hinanden særlig tit, men jeg har tid (og husker det) så ser jeg gerne, Amys Ret og selvfølgelig dengang Desperate Houseviwes....

Har set et par af Dicte, som også er super - men igen er jeg en torsk til at huske hvornår hvad kommer hvor henne

Anmeld

5. marts 2013

AnnaK89

Gossip Girl
One tree hill
Ugly Betty
Top Gear
Beverly Hills
Ally

Anmeld

5. marts 2013

MomInTheMaking

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

MisFits<3 (Især de første to sæsoner)

United States of Tara. (Dog er den vidst slut nu)

Game Of Thrones.

Lie to me. (1 sæson, Resten synes jeg ændre sig i en mainstream kedelig og knap så videnskabelig retning)

Jeg ser MANGE serier, men de fleste synes jeg mest er tidsfordriv. Jeg KNUS elsker dog Amys ret og kunne se den serie igen og igen. 

Anmeld

5. marts 2013

Carina:-)

House er jeg ret begejstret for pånær når det går over i sød amerikansk "Åh-se-nu-dør-hun-men-hun-fortryder-alt-hvad-hun-har-gjort-og-alt-bliver-godt-igen "

DET kan jeg ikke klare  Men udoverdet så er den rigtig god

Manden er vældig begejstret for Sons of anachy (staves? )

Den synes jeg er lidt for meget.

Desperate Housewifes er yummi og det samme er Lie to me.

Og Dexter 

Anmeld

5. marts 2013

Zelinasmor

Vampire diaries

pretty little liars

90210

og gossip Girl (men det er slut &nbsp

Anmeld

5. marts 2013

NinaNymannMadsen

The walking dead
Ghost adventures (elsker det paranormale)

Anmeld

5. marts 2013

HeidiØ

Pt ser jeg kun Dicte og Hammerslag i tv haha!

Desperate Housewives, Sex and the City, BH 90210 og Venner har jeg set alt af.

Så er jeg vild med Lie to me, Amys Ret, Kongen af Queens, How I met your mother, E.R. osv osv.. det er lige for at nævne nogle af dem hvor jeg snupper et afsnit af eller til

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

Muhmi skriver:

Den eneste serie jeg følger med i lige pt er Dicte og nu går vi jo den lyse tid i møde, så der ser jeg ikke så meget tv.

Nu vil jeg ikke lige nævne samtlige serier jeg har set, men har da nogle i min dvd-samling og det er følgende:

Medium - fantastisk god serie!

Frasier - det er for mig god humor!

Desperate Housewifes

Ghost Whisperer

Klovn

Jeg er ikke til Zombie serier eller film - men manden herhjemme kan tælle en del af den slags i sin samling af dvd´er.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.