Hvilke serier ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
39 svar
7 synes godt om
5. marts 2013

Muhmi

Ja som overskriften siger, hvilke serier følger i med i?

Hvad gør de serier så spændende for jer?

Og er der nogle du vil anbefale?

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

Vi ser også: Futurama, Family guy, South park, American dad og Ugly Americans.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Mette.

Muhmi skriver:

Herhjemme er vi nærmest besat af The walking dead. Vi synes den er så spændende og virkelig god! Zombier og drama det er åbenbart lige os

Vi har også set et par sæsoner af Breaking bad. Den synes vi også var rigtig god, men da Silas kom til verdenen, synes vi ikke rigtig vi havde tid til at se den mere, men vi skal vist igang med den igen, for den er også virkelig spændende!

Tidligere har vi fulgt med i Desperate Housewifes. Ja den er jo bare vidunderlig den serie, kunne godt have brugt et par sæsoner mere

Jeg er generelt ikke fan af TV og har faktisk aldrig set en serie før min kæreste fik mig lokket til at se serien Breaking Bad - så selvom du selv nævner den vil jeg sige skynd jer at se noget mere.

Den er virkelig god. Vi har set helt frem til de sidste afsnit i sæson 5 og må nu vente til 11. juni før serien igen starter i USA. 

Anmeld

5. marts 2013

Dinna88

Jeg har set ubegribeligt mange serier - vi har ikke kanaler herhjemme, så serier it is!

Jeg er lige blevet færdig med Lie To Me. Fantastisk serie!! Jeg er så sur over, at der kun er tre sæsoner. Jeg er jo blevet afhængig!

Jeg kan simpelthen ikke huske alle serierne. Men hvis jeg lige skal nævne nogle hurtigt, som sidder i hukommelsen, så Prisen Break, One Tree Hill og Charmed  

Der er nogle jeg overvejer lidt, bl.a. E.R.  Husker den fra da jeg var lille (er jo ikke så gammel, haha) men måske jeg synes, at den er det garveste møg i dag jo

Jeg er dybt afhængig af gode serier. Jeg vil langt hellere se dem end en film

Anmeld

5. marts 2013

Fuglemor

Jeg er mest til serier hvor de opklarer mord.

csi, castle, bones. Har også set walking dead men synes ikke den fanger mig for tiden. Lie to me, gossip Girl og pretty little liers. 

Anmeld

5. marts 2013

Frk.S

Desperate housewives var jeg også trofast seer af, og SAVNER den helt vildt.
Ellers elsker jeg sådan nogle crime-serier, såsom CSI (den originale), criminal minds og special victims unit. Jeg er også ret glad for House. Følger dog ikke rigtig med i nogle af dem for tiden. Ser et enkelt afsnit i ny og næ, når det lige passer.

Men ellers er kæresten og jeg begyndt at se Game of Thrones - den er vildt spændende, og så er det jo lidt fedt at der er en dansker med (Nikolaj Coster-Waldau). 

Anmeld

5. marts 2013

modesty

Uha. Mange. 

Girls (yndlings!)

Californication (den er desværre blevet for ujævn og fjollet de sidste par sæsoner. Tror snart at jeg hopper af)

Nurse Jackie

Louie (yndlings!)

Enlightened

Sons of Anarchy

Justified

True Blood

Game of Thrones

Boardwalk Empire

American Horror Story

Dexter

Mad Men (yndlings!)

House of Cards

Homeland

The Americans

Serier der er slut:

United States of Tara

Eastbound and Down

Freaks and Geeks

Rome

Rubicon

Lost

Six Feet Under (yndlings!)

The Wire

Twin Peaks (yndlings!)

Weeds (starter godt, men de sidste sæsoner er ikke gode)

The Shield

- og sikkert nogle flere jeg ikke kan huske.

Jeg sprang fra The Walking Dead efter 1. sæson - den kunne ikke helt fange mig længere. Breaking Bad, som alle jo ellers elsker, har jeg virkelig prøvet hårdt på at kunne lide. Har set de første 6 afsnit, men synes bare ikke at det er helt godt nok... Men måske det bliver bedre senere?

Det er svært at anbefale, men ud fra de serier I godt kan lide, tænker jeg måske Justified (som efter min mening er meget overset) og Sons of Anarchy? Louie og Girls måske også, hvis det skal være komedie.

Anmeld

5. marts 2013

B&J

game of thrones

Breaking bad

Anmeld

5. marts 2013

millesofie

Jeg er IKKE god til at se tv

men når jeg får taget mig sammen og lagt mine bøger og computeren væk så er det mest de her ting jeg ser

NCIS - temaet fanger mig med figurene er bedst

TOPGEAR - er simpelthen bare underholdene

ellers ser jeg natur film- undervandsfilm osv

Anmeld

5. marts 2013

Muhmi

Dinna88 skriver:

Jeg har set ubegribeligt mange serier - vi har ikke kanaler herhjemme, så serier it is!

Jeg er lige blevet færdig med Lie To Me. Fantastisk serie!! Jeg er så sur over, at der kun er tre sæsoner. Jeg er jo blevet afhængig!

Jeg kan simpelthen ikke huske alle serierne. Men hvis jeg lige skal nævne nogle hurtigt, som sidder i hukommelsen, så Prisen Break, One Tree Hill og Charmed  

Der er nogle jeg overvejer lidt, bl.a. E.R.  Husker den fra da jeg var lille (er jo ikke så gammel, haha) men måske jeg synes, at den er det garveste møg i dag jo

Jeg er dybt afhængig af gode serier. Jeg vil langt hellere se dem end en film

E.R er en SUPER serie!! Jeg har fulgt rigtig meget med i den da jeg var teenager, virkelig god og vanedanene

Kan også STÆRKT anbefale House... Virkelig sjov, spændende og fed!

Anmeld

5. marts 2013

Muhmi

Frk.S skriver:

Desperate housewives var jeg også trofast seer af, og SAVNER den helt vildt.
Ellers elsker jeg sådan nogle crime-serier, såsom CSI (den originale), criminal minds og special victims unit. Jeg er også ret glad for House. Følger dog ikke rigtig med i nogle af dem for tiden. Ser et enkelt afsnit i ny og næ, når det lige passer.

Men ellers er kæresten og jeg begyndt at se Game of Thrones - den er vildt spændende, og så er det jo lidt fedt at der er en dansker med (Nikolaj Coster-Waldau). 

House er også for fed..  Glemte helt at skrive den på... For den følger vi også med i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.