Hvordan viser i jeres barn hvis de skal "straffes"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.682 visninger
71 svar
100 synes godt om
4. marts 2013

Anonym trådstarter

Min mand vil ha vi har skammekrogen men den et jeg imod :/

Hvad gør i andre? Når jeres barn fortsætter med noget de ikk må eller græder efter noget de ikk må ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Min mand vil ha vi har skammekrogen men den et jeg imod :/

Hvad gør i andre? Når jeres barn fortsætter med noget de ikk må eller græder efter noget de ikk må ?

jeg ville også bruge en timeout/skammekrog.

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Synes bare det er så synd

For vi hat prøvet det en gang og der græd han så meget at jeg fik det dårligt

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Kan en 2 årige forstå det ?

Anmeld

4. marts 2013

Koen.

Jeg ville aldrig bruge skammekrog! Vi taler om tingene for mine børn skal ikke "straffes"..

Anmeld

4. marts 2013

Valle81

Vi bruger ikke timeout eller skammekrog eller noget.

Hvis fx. mine drenge derhjemme plager om lad os sige is, så fortæller jeg, at det skal vi ikke have. Så kommer sirenerne, og så sætter jeg mig ned og fortæller, at det er ok at du er sur og ked over, at du ikke må få is, men sådan er det.

Så får de et kys i panden, og så går jeg videre med noget andet. Så kan de godt være rigtig sure og også sparke lidt i gulvet, men der går som regel ikke ret lang tid, så er de gode igen og kommer og vil lege:0)

Hvis de bliver ved og ved, så kan jeg godt finde på at hæve stemme og sige: DER BLEV SAGT NEJ!

Det var kort fortalt, det er jo svært lige at få skrevet ned:0)

Anmeld

4. marts 2013

Koen.

Jeg ville aldrig bruge skammekrog! Vi taler om tingene for mine børn skal ikke "straffes"..

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Vi bruger ikke timeout eller skammekrog eller noget.

Hvis fx. mine drenge derhjemme plager om lad os sige is, så fortæller jeg, at det skal vi ikke have. Så kommer sirenerne, og så sætter jeg mig ned og fortæller, at det er ok at du er sur og ked over, at du ikke må få is, men sådan er det.

Så får de et kys i panden, og så går jeg videre med noget andet. Så kan de godt være rigtig sure og også sparke lidt i gulvet, men der går som regel ikke ret lang tid, så er de gode igen og kommer og vil lege:0)

Hvis de bliver ved og ved, så kan jeg godt finde på at hæve stemme og sige: DER BLEV SAGT NEJ!

Det var kort fortalt, det er jo svært lige at få skrevet ned:0)

Ja men min søn græder højt og det bliver højere og højere og han stopper ikk :/

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Ja jeg bryder mig helller ikk om det

Anmeld

4. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Kan en 2 årige forstå det ?

kommer jo an på barnet.
nu skal det jo siges jeg ikke har børn.... men opservere jo hvad der sker hos vennerne omkring mig...og specielt én dreng er total hys. Han har godt af sidde lidt og tænke over tingene...for hvis man sætter sig ned og prøver at snakke så slår og skriger han endnu mere.

de bruger trappen. så sidder han der og falder til ro...også kommer han og giver krammer når han er faldet lidt til ro...det er jo ikke fordi han skal sidde der hele aftenen. som reglt 2 min. så er han go igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.