Til jer der bor i lejet huse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

DKTiha

Vi giver 5500kr i husleje og vand .. EL, olie og brænde kommer ved siden af vi har 98 kvadratmeter, stor have osv.. og vi bor på landet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

LucieDelPesto

Vi giver 5.500 plus forbrug for 112 kvm med stor have, på Stevns ca. 20 km syd for Køge vi boede selv inde i kbh og har ikke råd til hus... nu leder vi så efter noget nyt da det her er gammelt og min kæreste har fået job i Hillerød god jagt, legebolig.dk var der vi fandt det her

Anmeld

3. marts 2013

MortilElias2010

Vi har lejet vores med forkøbsret, har lovet udlejer ikke at dele prisen for det med andre - men det er meget favorablet taget i betragtning af at vi i det gamle hus betalte det samme - vi boede gratis i de tre måneder hvor vi havde adresse det andet sted og det var kun 100kvm. Nu bor vi i 250kvm - 350kvm med have og udenomsarealer med to carporte, en lade med plads til heste og div. træpillefyr og to etager. Og det bedste er at vores udlejer er dyreelsker som jeg, så vi behøver ikke at skulle tænke på antallet af dyr her da de er mere end tilladt og vi kommer godt ud af det med hinanden. Når jeg får fast arbejde stiger huslejen med 500kr he he. Drømmehuset = Regnbuegården Jylland - 20min fra Vejle.

Anmeld

3. marts 2013

C-Dog

Vi gir 8000 for 120 m2 og lille have. El og varme kommer så oven i.

Anmeld

3. marts 2013

modesty

Hvor meget giver i om måneden?
Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.

Det kommer jo fuldstændig an på hvor i landet. I København ville et hus i byen vel koste en 30.-40.000 kr. om måneden. Andre steder kan du få det for en tiendedel.

Anmeld

8. marts 2013

Mor Til Julie<3

MiichellaMalou skriver:

Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.

Vi giver 5500+forbrug og det er 120 kvm med både forhave og baghave på fyn ...

Anmeld

8. marts 2013

LilleLene

MiichellaMalou skriver:

7200 inkl alt
132 kvm og 1030 kvm grund

Anmeld

8. marts 2013

Lullaby

6000 inkl antennebidrag for 93 kvm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.