Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Hvor meget giver i om måneden? Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.
Hvor meget giver i om måneden? Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.
Vi giver ca. 5500 inkl forbrug.
Det er for 110 kvm og en stor have
esioul skriver: Vi giver ca. 5500 inkl forbrug. Det er for 110 kvm og en stor have
Tanja. skriver: Vi giver 5000kr for 160 kvm ude på Lars bonderøvs mark men kun fordi jeg foder køer for dem hver anden dag ellers skulle vi give 6300kr
Vi giver 5000kr for 160 kvm ude på Lars bonderøvs mark men kun fordi jeg foder køer for dem hver anden dag ellers skulle vi give 6300kr
MiichellaMalou skriver: Er det så i Jylland eller? For her på Sjælland skal man give helt vildt mange penge. At det er helt ekstremt
Er det så i Jylland eller? For her på Sjælland skal man give helt vildt mange penge. At det er helt ekstremt
Ja det er i jylland
esioul skriver: Ja det er i jylland
anjamichell@gmail.com skriver: Vi betaler 6500,- kr for 244 kvm :-) Det er kun 4 år gammelt....
Vi betaler 6500,- kr for 244 kvm :-) Det er kun 4 år gammelt....
Vi har lejet vores med forkøbsret da vores rådighedsbeløb ikke helt var højt nok endnu.
vi giver 7000+forbrug for 300kwm bolig. Vi skal så købe det indenfor 3 år.
Det er på Fyn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128