Til jer der bor i lejet huse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

mth1987

Vi bor på sjælland i et 100 kvm hus med have til 6300

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Hailiesmom11

Vi bor godt nok også i Jylland men vi har 180 kvm og 600 kvm have helt ude på landet. . Men vi giver 7500 inkl alt

Anmeld

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

MiichellaMalou skriver:

Hold da helt op det var billigt. gid der var sådan huse her i København omegen

Vi er også heldige :-) det har stået til salgsprisen 5,2 millioner i halvandet år så nu ville de bare leje det ud :-) Vi har også min mands værksted på 200 kvm, min mand er selvstændig mekaniker, og samlet gi'r vi 10500,- kr.... Det er en stor landejendom med masser af grund :-)

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

anjamichell@gmail.com skriver:

Vi er også heldige :-) det har stået til salgsprisen 5,2 millioner i halvandet år så nu ville de bare leje det ud :-) Vi har også min mands værksted på 200 kvm, min mand er selvstændig mekaniker, og samlet gi'r vi 10500,- kr.... Det er en stor landejendom med masser af grund :-)

Dejligt vil også gerne bo et sted med have men 10500 er der også rimelig meget

Anmeld

3. marts 2013

H+S Skjolgborg.

MiichellaMalou skriver:

Hvor meget giver i om måneden?
Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.

vi bor på 175 kvm og grunden er på 860 kvm.

Vi giver 9100 kr med vand og husleje også 2517 i varme 8 mdr om året det ville sige 10778 kr om mdr omregningen.Så strøm ca på 1600 kr pr mdr.Det sætter vi af til så er vi ok sikker.

Vi har 2 stor værelse og 2 lidt mindre værelser.stor vinkelstue.to badeværelse køkkene+allerum og bryggers også har vi havestue,pool.ny lave have som han har betalt vores udlejer men vi har lave i sommer + poolen også ok stor garage.

Mvh

Henriette fra Haslev.

Anmeld

3. marts 2013

De3Guldklumper

MiichellaMalou skriver:

Hvor meget giver i om måneden?
Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.

6800 + forbrug for 104 kvm.

Vi går og venter på det bliver færdig bygget

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Vi bor på sjælland i et 100 kvm hus med have til 6300

Det var da også billigt

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Vi bor godt nok også i Jylland men vi har 180 kvm og 600 kvm have helt ude på landet. . Men vi giver 7500 inkl alt

Det da også meget billigt. Ih hvor vil jeg også gerne ha en have

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

H+S Skjolgborg. skriver:

vi bor på 175 kvm og grunden er på 860 kvm.

Vi giver 9100 kr med vand og husleje også 2517 i varme 8 mdr om året det ville sige 10778 kr om mdr omregningen.Så strøm ca på 1600 kr pr mdr.Det sætter vi af til så er vi ok sikker.

Vi har 2 stor værelse og 2 lidt mindre værelser.stor vinkelstue.to badeværelse køkkene+allerum og bryggers også har vi havestue,pool.ny lave have som han har betalt vores udlejer men vi har lave i sommer + poolen også ok stor garage.

Mvh

Henriette fra Haslev.

Puha det synes jeg er dyrt.

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Pylle3 skriver:

6800 + forbrug for 104 kvm.

Vi går og venter på det bliver færdig bygget

Det var da også billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.