Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MiichellaMalou skriver: Det er bare så snyd at det er så billigt derover
Det er bare så snyd at det er så billigt derover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Hvor meget giver i om måneden? Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.
Hvor meget giver i om måneden? Kæresten og jeg skal nemlig finde et andet sted og bo og vi snakker om at vi gerne vil bo i hus men vi har ikke lige de penge til at købe et hus så vi tænkte og leje.
Puha det synes jeg er dyrt.
Endelig ikke. For vi er 6 mennesker + hund + alt er nyt lave indfor og stor ny lave pool og værksted/gearge på ca 40 kvm.
Før gave vi 8300 + 1500 i strøm for kun 130 kvm.
MiichellaMalou skriver: Det da også meget billigt. Ih hvor vil jeg også gerne ha en have
Det da også meget billigt. Ih hvor vil jeg også gerne ha en have
Sabsy skriver: Kam godt være det er billigere men lønnen er også lavere i mange virksomheder
Kam godt være det er billigere men lønnen er også lavere i mange virksomheder
o1Mutte skriver: Vi bor i Jylland i et rimelig nyt hus til 3200 inkl forbrug. Det er ca 120 kvm stort.
Vi bor i Jylland i et rimelig nyt hus til 3200 inkl forbrug. Det er ca 120 kvm stort.
H+S Skjolgborg. skriver: Endelig ikke. For vi er 6 mennesker + hund + alt er nyt lave indfor og stor ny lave pool og værksted/gearge på ca 40 kvm. Før gave vi 8300 + 1500 i strøm for kun 130 kvm.
Hailiesmom11 skriver: Ja det super dejligt med en stor have specielt når man har 2 hunde og snart 2 børn
Ja det super dejligt med en stor have specielt når man har 2 hunde og snart 2 børn
MiichellaMalou skriver: Hold da kæft det er da billigt
Hold da kæft det er da billigt
o1Mutte skriver: Ja men vi kender også udlejer, det hjælper vist lidt
Ja men vi kender også udlejer, det hjælper vist lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128