Under eller over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Muhmi

Tvebakken skriver:

Over. Efter min mening.
Og vender det, hvis det vender forkert herhjemme, men kunne dog aldrig finde på at vende rullen hos andre, de har jo deres holdninger, og synes faktisk det er mangel på respekt for det hjem, man besøger.

Enig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

DitteFisk

Ehm, over selvfølgelig!  Det er da for irriterende at grave efter det inde ved væggen, hvis flappen ikke lige er til at se. 

Men retter det ikke hos andre x)

Anmeld

3. marts 2013

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Stem og kom med din mening bagefter om HVORFOR...

Jeg er selv til under, jeg får fnidder hvis der er nogle der sætter rullen hjemme hos mig over (Og det gør Anders ret tit)

Det er nemmest at få papiret i ET stykke af og jeg synes ganske enkelt bare at over ser mega dumt ud... hehe 

Hva mæh dig?

Under... For ellers kan jeg sidde og rive en masse små lapper af. Magter jeg ikk

Når den er under, så kan jeg rive et helt stykke af

Anmeld

3. marts 2013

Laulund87

Miss Kat skriver:

Præcis

Anmeld

3. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg er ligeglad, jeg sætter den bare på.

Anmeld

3. marts 2013

Ciss

Over.

Virker af en eller anden grund mere rensligt, synes jeg, end når den løse ende sidder klistret ind til væggen.

Men mest fordi det er en mere indbydende præsentation, det er enklere at få fat i, og man har jo meget bedre kontrol, når den "aktive" del af rullen ikke vender væk fra en.

Ville aldrig vende den hjemme hos andre, men her vender jeg den, hvis børn eller mand en enkelt gang har gjort det omvendt.

Anmeld

3. marts 2013

Miss Kat

Laulund87 skriver:

Præcis

Anmeld

3. marts 2013

Muhmi

Uha.. Sikke mange der gør det over

Vi tæller dem der er ligeglade med i "under"puljen  

Anmeld

3. marts 2013

B&J

sej tråd, jeg er nok mest til under af hvad jeg kan se hjemme hos os men det er ikke noget jeg direkte tænker over

Anmeld

3. marts 2013

Loa

Muhmi skriver:

Stem og kom med din mening bagefter om HVORFOR...

Jeg er selv til under, jeg får fnidder hvis der er nogle der sætter rullen hjemme hos mig over (Og det gør Anders ret tit)

Det er nemmest at få papiret i ET stykke af og jeg synes ganske enkelt bare at over ser mega dumt ud... hehe 

Hva mæh dig?

Haha jeg har SÅ tit ville oprette samme tråd!!

Vi er enige om at under er der hvor enden af papiret er bag selve rullen, altså mellem rullen og væggen, ik?

Jeg er SÅ meget over og hader når den vender den anden vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.