Under eller over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Under eller over?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.191 visninger
41 svar
39 synes godt om
3. marts 2013

Muhmi

Stem og kom med din mening bagefter om HVORFOR...

Jeg er selv til under, jeg får fnidder hvis der er nogle der sætter rullen hjemme hos mig over (Og det gør Anders ret tit)

Det er nemmest at få papiret i ET stykke af og jeg synes ganske enkelt bare at over ser mega dumt ud... hehe 

Hva mæh dig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart under! Ka slet ik ha det andet! Vh stine

Anmeld

3. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg gør begge dele

Anmeld

3. marts 2013

lilledittemor

Muhmi skriver:

Jeg er selv til under, jeg får fnidder hvis der er nogle der sætter rullen hjemme hos mig over (Og det gør Anders ret tit)

Det er nemmest at få papiret i ET stykke af og jeg synes ganske enkelt bare at over ser mega dumt ud... hehe 

Hva mæh dig?

UNDER!

Hvis jeg er på besøg hos nogen.. så vender jeg den ofte omhvis den vender "forkert"

Her hvor vi bor nu, sidder toiletpapirs-holderen lodret - det kunne jeg slet ikke finde ud af i starten og VILLE bare have en der hang vandret haha

Anmeld

3. marts 2013

sus73

Muhmi skriver:

Hva mæh dig?

Altså når du skriver under mener du så at det er rullen eller papiret der skal være under?

Jeg gør om det første billede, da papiret ellers har tendens til at "løbe" i en lang bane når man har taget papir.

Anmeld

3. marts 2013

FamilenStorm

Muhmi skriver:

Hva mæh dig?

Under.. Det ser altså bare bedst ud...

Anmeld

3. marts 2013

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hva mæh dig?

Jeg har aldrig tænkt over det.. Så jeg må være ligeglad !

Anmeld

3. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Over... Kan sagtens se det md at det er nemmere at rykke et stykke af når den hænger under. Men jeg bruger meget toiletpapir så det andet er nok bare nemmere for mig. Hihi

Anmeld

3. marts 2013

C-Dog

Vi gør som på billede 1. Er det over eller under? :-D

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Hva mæh dig?

Jeg vil også helst have det under, men min kæreste vender det altid om hvis jeg sætter det som jeg vil

Det er nemmest for ham når han står op at få fat i papiret når det er over -.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.