Under eller over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

piadas

StineW79 skriver:

Helt klart under! Ka slet ik ha det andet! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Stem og kom med din mening bagefter om HVORFOR...

Jeg er selv til under, jeg får fnidder hvis der er nogle der sætter rullen hjemme hos mig over (Og det gør Anders ret tit)

Det er nemmest at få papiret i ET stykke af og jeg synes ganske enkelt bare at over ser mega dumt ud... hehe 

Hva mæh dig?

OVER intet andet kan og vil jeg acceptere Ha ha det sgu da helt sygt med vaner man har , kan finde på at vende rullen hvis jeg er ude også ;D

Anmeld

3. marts 2013

M (:

Muhmi skriver:

Jeg er selv til under, jeg får fnidder hvis der er nogle der sætter rullen hjemme hos mig over (Og det gør Anders ret tit)

Det er nemmest at få papiret i ET stykke af og jeg synes ganske enkelt bare at over ser mega dumt ud... hehe 

Hva mæh dig?

Hm, må indrømme at jeg ikke tænker over det, men ville nok foretrække under, hvis jeg SKULLE vælge. 

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

Jeg stemmer over. Det synes jeg er pænest. Og kan også sagtens finde på at vende det phos andre. Mest fordi jeg ikke kan lade vær.

Anmeld

3. marts 2013

Risen

HAHAHAHA! Nok den sjoveste tråd jeg har set længe.. Tak for et godt grin her i sygesengen.. Jeg ved faktiak ikke hvad vi gør - men synes over er pænest og det er også det de gør på de fleste hoteller med en lille trekant fold..

Anmeld

3. marts 2013

Peanut

Over!

Synes det er vildt irriterende at skulle grave efter papiret inde ved væggen 

Hvis manden sætter den forkert op, vender jeg rullen, så papiret er over 

Det samme på arbejdet. Kan bare ikke ha' når det er under 

Anmeld

3. marts 2013

Janni.

Risen skriver:

HAHAHAHA! Nok den sjoveste tråd jeg har set længe.. Tak for et godt grin her i sygesengen.. Jeg ved faktiak ikke hvad vi gør - men synes over er pænest og det er også det de gør på de fleste hoteller med en lille trekant fold..

Tjek lige næste gang, du er på wc

bedring.

Anmeld

3. marts 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Hva mæh dig?

Haha jeg vil give dig fnidder

Anmeld

3. marts 2013

Clisolka

Over! 

Jeg kan ikke have det sidder under, hvorfor ved jeg faktisk ikke - min kæreste retter altid så det sidder under, og jeg retter tilbage 

Anmeld

3. marts 2013

Tvebakken

Muhmi skriver:

Hva mæh dig?

Over. Efter min mening.
Og vender det, hvis det vender forkert herhjemme, men kunne dog aldrig finde på at vende rullen hos andre, de har jo deres holdninger, og synes faktisk det er mangel på respekt for det hjem, man besøger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.