Under eller over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Muhmi

CC23 skriver:

Vi gør som på billede 1. Er det over eller under? :-D

Det er over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

AlberteSophie

sus73 skriver:

Altså når du skriver under mener du så at det er rullen eller papiret der skal være under?

Jeg gør om det første billede, da papiret ellers har tendens til at "løbe" i en lang bane når man har taget papir.

Jeg melder mig enig her

Anmeld

3. marts 2013

L&V

Hvis over er billede 1så er det det vi gør.. syntes faktisk det andet er vildt irriterende også bryder jeg mig ikke om at sku ha det til at hænge ind af vægen..

Anmeld

3. marts 2013

miig1989

Førhen satte jeg det altid under, så det ikke "løb" og synes det vat pænere og nemmere. Men efter vi er flyttet i ny lejlighed for næsten et år siden, er jeg pludselig begyndt at sætte det "over", aner ikke hvorfor :s

Anmeld

3. marts 2013

FruK

Over - det er meget nemmere at få fat i så. Og jeg vender den om, hvis manden vender den forkert. Han er nemlig ligeglad. 

Anmeld

3. marts 2013

Miss Kat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2013

twinny

Kunne ikke være mere ligeglad. bare der er noget papir. :-)

Anmeld

3. marts 2013

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

UNDER!

Hvis jeg er på besøg hos nogen.. så vender jeg den ofte omhvis den vender "forkert"

Her hvor vi bor nu, sidder toiletpapirs-holderen lodret - det kunne jeg slet ikke finde ud af i starten og VILLE bare have en der hang vandret haha

Ej man må da ikke vende andres ruller... haha 

Anmeld

3. marts 2013

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Over... Kan sagtens se det md at det er nemmere at rykke et stykke af når den hænger under. Men jeg bruger meget toiletpapir så det andet er nok bare nemmere for mig. Hihi

Anmeld

3. marts 2013

Muhmi

twinny skriver:

Kunne ikke være mere ligeglad. bare der er noget papir. :-)

Er jo egentlig også det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.