Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CC23 skriver: Vi gør som på billede 1. Er det over eller under? :-D
Vi gør som på billede 1. Er det over eller under? :-D
Det er over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sus73 skriver: Altså når du skriver under mener du så at det er rullen eller papiret der skal være under? Jeg gør om det første billede, da papiret ellers har tendens til at "løbe" i en lang bane når man har taget papir.
Altså når du skriver under mener du så at det er rullen eller papiret der skal være under?
Jeg gør om det første billede, da papiret ellers har tendens til at "løbe" i en lang bane når man har taget papir.
Jeg melder mig enig her
Over - det er meget nemmere at få fat i så. Og jeg vender den om, hvis manden vender den forkert. Han er nemlig ligeglad.
Ditte_Marie skriver: UNDER! Hvis jeg er på besøg hos nogen.. så vender jeg den ofte omhvis den vender "forkert" Her hvor vi bor nu, sidder toiletpapirs-holderen lodret - det kunne jeg slet ikke finde ud af i starten og VILLE bare have en der hang vandret haha
UNDER! Hvis jeg er på besøg hos nogen.. så vender jeg den ofte omhvis den vender "forkert" Her hvor vi bor nu, sidder toiletpapirs-holderen lodret - det kunne jeg slet ikke finde ud af i starten og VILLE bare have en der hang vandret haha
Ej man må da ikke vende andres ruller... haha
Frk-Lotusblomst skriver: Over... Kan sagtens se det md at det er nemmere at rykke et stykke af når den hænger under. Men jeg bruger meget toiletpapir så det andet er nok bare nemmere for mig. Hihi
Over... Kan sagtens se det md at det er nemmere at rykke et stykke af når den hænger under. Men jeg bruger meget toiletpapir så det andet er nok bare nemmere for mig. Hihi
twinny skriver: Kunne ikke være mere ligeglad. bare der er noget papir. :-)
Kunne ikke være mere ligeglad. bare der er noget papir. :-)
Er jo egentlig også det vigtigste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128