Elgaard73 skriver:
Det var to kamphunde du havde, var det ikke...? Tror ikke at de tør at gå ind til dem... De ved jo godt hvad de racer er i stand til... Har hørt at det er mere alm. halv store familiehunde de stjæler...Golden, Labrador og den slags...Jeg er simpelthen så panisk angst for at de skal tage vores (Labrador), at jeg ikke engang tør at lade hende stå bundet uden for vores købmand...
Vi har også mange østeuropæere heromkring. Vi bor på landet og de arbejder på landbrugene rundt om os. Og her har bare været så mange indbrud i de sidste par år... Om det er østeuropæerer der gør det, skal jeg ikke kunne sige, men indbrudene startede kort efter at de begyndte at komme hertil...
Jo muskel hunde

jeg har bar en ide om at de skide ligeglade hvilke hunde det er:/
vi har heller aldrig nogensinde vores stående foran brugsen eller bageren eller noget som helst..det elsker jeg dem sku for højt til...
eej det lyder altså ubehageligt..ja det jo ikke til at vide hvem der laver disse indbrud og danskere er bestemt heller ikke hellige på det punkt. men kan godt forstå i mistænker dem..
jeg håber dette bare er et tilfælde at dåsen er havnet her. vi vil i hvert fald holde nøje øje. jeg starter heldigvis barsel, så er jeg mere hjemme end da vi begge arbejdede også kan de da ikke markere at der er fri bane her..
Anmeld