nervøs angående en skide øldåse i vores indkørsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

An&Jo

Anonym skriver:

Okai og det noget man sætter til indefor i et rum? eller kan det også udenfor..

må lige tjekke det ud engang. det kunne være en mulighed.

Det bliver sat indenfor, ved ikke om det kan sættes op udenfor også, men du kan altid ringe til dansikring og høre mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Det bliver sat indenfor, ved ikke om det kan sættes op udenfor også, men du kan altid ringe til dansikring og høre mere..

Ja det vil jeg gøre

Anmeld

1. marts 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

og de kigger bar altid ind når de køre forbi herude dem i de polske biler..ikke sagt at det er dem. men nu bliver jeg sku nervøs. de skal ikke tage mine hunde

Det var to kamphunde du havde, var det ikke...? Tror ikke at de tør at gå ind til dem... De ved jo godt hvad de racer er i stand til... Har hørt at det er mere alm. halv store familiehunde de stjæler...Golden, Labrador og den slags...Jeg er simpelthen så panisk angst for at de skal tage vores (Labrador), at jeg ikke engang tør at lade hende stå bundet uden for vores købmand...

Vi har også mange østeuropæere heromkring. Vi bor på landet og de arbejder på landbrugene rundt om os. Og her har bare været så mange indbrud i de sidste par år... Om det er østeuropæerer der gør det, skal jeg ikke kunne sige, men indbrudene startede kort efter at de begyndte at komme hertil...

Anmeld

1. marts 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Hunde har jeg 2 af..og sidder og kigger på overvågningskamera nu. men måske også en ide med tyveri sikring..tænk hvis det skulle blive nødvendigt. den eneste grund til jeg bliver så nervøs er netop fordi der jo køre varevogne på polske plader forbi herude fordi de arbejder et par kilometer væk og at det netop er polakker der er nævnt i artiklerne

Polakker, danskere, Svensker - det sgu alle der ikke kan kende forskel på dit og mit - ville ikke hænge mig i om det var en varevogn på DK eller Polske pladser

Men ja, man kan ikke være sikret for meget og godt du har hund, det beroliger hvert fald mig herhjemme

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Det var to kamphunde du havde, var det ikke...? Tror ikke at de tør at gå ind til dem... De ved jo godt hvad de racer er i stand til... Har hørt at det er mere alm. halv store familiehunde de stjæler...Golden, Labrador og den slags...Jeg er simpelthen så panisk angst for at de skal tage vores (Labrador), at jeg ikke engang tør at lade hende stå bundet uden for vores købmand...

Vi har også mange østeuropæere heromkring. Vi bor på landet og de arbejder på landbrugene rundt om os. Og her har bare været så mange indbrud i de sidste par år... Om det er østeuropæerer der gør det, skal jeg ikke kunne sige, men indbrudene startede kort efter at de begyndte at komme hertil...

Jo muskel hunde jeg har bar en ide om at de skide ligeglade hvilke hunde det er:/
vi har heller aldrig nogensinde vores stående foran brugsen eller bageren eller noget som helst..det elsker jeg dem sku for højt til...

eej det lyder altså ubehageligt..ja det jo ikke til at vide hvem der laver disse indbrud og danskere er bestemt heller ikke hellige på det punkt. men kan godt forstå i mistænker dem..

jeg håber dette bare er et tilfælde at dåsen er havnet her. vi vil i hvert fald holde nøje øje. jeg starter heldigvis barsel, så er jeg mere hjemme end da vi begge arbejdede også kan de da ikke markere at der er fri bane her..

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Polakker, danskere, Svensker - det sgu alle der ikke kan kende forskel på dit og mit - ville ikke hænge mig i om det var en varevogn på DK eller Polske pladser

Men ja, man kan ikke være sikret for meget og godt du har hund, det beroliger hvert fald mig herhjemme

Nej.indbrudstyve er squ af alle nationaliteter.

Ja, det rigtigt.. er bare så træt af at man ikke kan have sine ting i fred!!

Anmeld

9. oktober 2013

Mette Storm

Jeg tror helt ærligt ikke du behøver at være nervøs for noget som helst. Kan godt se "historien" udspille sig oppe i tankerne, specielt når det lige har været i medierne, men tror nu engang ikke der er noget ved historien, end et løst rygte skabt af Ekstra Bladet og deres amatør skribenter ... At lægge en øldåse i indkørsel? Nej vel.. En indbrudstyv han bryder vel ind spontant... 

Anmeld

9. oktober 2013

Morigen

Angående de organiserede bander fra østeuropa. så skal i tjekke jeres postkasser jævnligt, kender en politimand der fortalte at de sætter små mærker på postkasserne, så kommer der et hold bagefter der ved at det er det hus de skal gå ind i.

Vores kvarter er også ramt her har de mistanke til litauere.

Vi snakker med naboerne og holder øje for hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.