nervøs angående en skide øldåse i vores indkørsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Syntes de andre piger i denne tråd er kommet med nogle rigtig gode konstruktive ideer til dig! 

Hunde er meget loyale, de ville forhåbelig ikke blive brugt til den slags, tror næsten ikke de kan bruges? 

Jaa. vi vil i hvert fald holde et vågent øje...

nej håber jeg ikke i hvert fald..de må hellere smutte med alt inventaret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

An&Jo

Vi bor i en lille udkantsby og mine svigerforældre bor i samme by..

På mine svigerforældres gade har der i løbet af få dage været to indbrud og alle er overbeviste om at det er de litauere der er kommet op for at arbejde der er på spil.. Aldrig har der været så mange indbrud i vores lille by som efter de kom hertil..

Ved os er kendetegnene at de kun tager hvad de kan skjule i lommerne..

Vi har fået sat alarm op med kamera, så er der nogen der kommer i andre rum end vores forgang bliver der taget billeder som går til direkte linie til politiet så de med det samme ved hvem de skal holde udkig efter..

Vi har fået vores alarm fra dansikring

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Vi bor i en lille udkantsby og mine svigerforældre bor i samme by..

På mine svigerforældres gade har der i løbet af få dage været to indbrud og alle er overbeviste om at det er de litauere der er kommet op for at arbejde der er på spil.. Aldrig har der været så mange indbrud i vores lille by som efter de kom hertil..

Ved os er kendetegnene at de kun tager hvad de kan skjule i lommerne..

Vi har fået sat alarm op med kamera, så er der nogen der kommer i andre rum end vores forgang bliver der taget billeder som går til direkte linie til politiet så de med det samme ved hvem de skal holde udkig efter..

Vi har fået vores alarm fra dansikring

puha hvor ubehageligt

forstår godt i har fået sat alarmer op..

er det noget man bare sådan kan få sat op. tænker, at politiet bliver de ikke bombaderet med billeder?

Anmeld

1. marts 2013

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Puha nej hvor fælt de må hellere snuppe alt inventar end at gøre hundene noget..

puha bliver altså helt nervøs over dette og med en baby på vej også tænk nu hvis der skete noget..vi holder i hvert fald øje med dåser fremover. man ved jo ikk om det tilfældigt..hvilket man kan håbe på. der ingen af vores naboer på strækningen der har haft indbrud så vidt jeg ved i mange år

Ja det er virkelig fælt!  

Krydser da fingre for, at der ingenting sker  

Anmeld

1. marts 2013

An&Jo

Anonym skriver:

puha hvor ubehageligt

forstår godt i har fået sat alarmer op..

er det noget man bare sådan kan få sat op. tænker, at politiet bliver de ikke bombaderet med billeder?

Der bliver kun taget billeder hvis alarmen går og sensorer registrerer bevægelse af personer/ting over en meter i højden..
Så de bliver jo ikke bombarderet..

Min kæreste siger også lige at jeg har misforstået, de ryger til dansikring som vurderer om de skal videre til politiet med det samme.. Men uanset så bliver billederne sendt videre i løbet af meget få minutter hvis det er..

For os giver det den tryghed at vi altid ved hvad der venter os når vi kommer hjem, for vi bliver ringet op så snart alarmen går.. Vores alarm reagerer også på ild, røg og vand

Anmeld

1. marts 2013

Elgaard73

Syntes de andre piger i denne tråd er kommet med nogle rigtig gode konstruktive ideer til dig! 

Hunde er meget loyale, de ville forhåbelig ikke blive brugt til den slags, tror næsten ikke de kan bruges? 

Nej, de hunde de stjæler blive ikke brugt som kamphunde, men noget endnu værrer... Nemlig som "trænningsklud" for de rigtige kamphunde... Det er simpelthen så frygteligt...

Jeg har i lang tid lukket vores hundelem, når vi enten ikke er hjemme eller om natten. Jeg tør bare ikke lade hende være ude, uden opsyn, længere.

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja der gik jo for noget tid siden en masse snak om at polakkere/andre tyve satte øldåser eller flasker i indkørelsen for at vise deres "venner" at der var fri bane..

vor vidt det var en and eller ej må jeg indrømme at jeg ikke ved noget om.

nu i forgårs stod der så en øldåse i vores indkørsel. lige på hjørnet ved vores hegn/hæk.

vi bor på landet. eller i en lille by uden for centrum hvor der små 100 -150 meter til hver nabo og vi ser jævnligt varebiler på polske plader køre forbi herude (da de arbejder på et jernværksted halløj lidt længere væk fra os).

men nu kan jeg da ikke lade vær med at blive lidt nervøs

er der nogle der ved om det var en and dengang de snakkede om, eller var der virkelig nogle der oplevedet dette og med indbrud?

i denne tråd er der faktisk mange der oplever sære ting

også med dåser

http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/516059- tyve_markere_huse__fup_eller_fakta

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Nej, de hunde de stjæler blive ikke brugt som kamphunde, men noget endnu værrer... Nemlig som "trænningsklud" for de rigtige kamphunde... Det er simpelthen så frygteligt...

Jeg har i lang tid lukket vores hundelem, når vi enten ikke er hjemme eller om natten. Jeg tør bare ikke lade hende være ude, uden opsyn, længere.

ja det så forfærdeligt.

ej har det helt skrækkeligt:/ skal holde så meget øje..

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Der bliver kun taget billeder hvis alarmen går og sensorer registrerer bevægelse af personer/ting over en meter i højden..
Så de bliver jo ikke bombarderet..

Min kæreste siger også lige at jeg har misforstået, de ryger til dansikring som vurderer om de skal videre til politiet med det samme.. Men uanset så bliver billederne sendt videre i løbet af meget få minutter hvis det er..

For os giver det den tryghed at vi altid ved hvad der venter os når vi kommer hjem, for vi bliver ringet op så snart alarmen går.. Vores alarm reagerer også på ild, røg og vand

Okai og det noget man sætter til indefor i et rum? eller kan det også udenfor..

må lige tjekke det ud engang. det kunne være en mulighed.

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

og de kigger bar altid ind når de køre forbi herude dem i de polske biler..ikke sagt at det er dem. men nu bliver jeg sku nervøs. de skal ikke tage mine hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.