nervøs angående en skide øldåse i vores indkørsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Hvem?

Ja der gik jo for noget tid siden en masse snak om at polakkere/andre tyve satte øldåser eller flasker i indkørelsen for at vise deres "venner" at der var fri bane..

vor vidt det var en and eller ej må jeg indrømme at jeg ikke ved noget om.

nu i forgårs stod der så en øldåse i vores indkørsel. lige på hjørnet ved vores hegn/hæk.

vi bor på landet. eller i en lille by uden for centrum hvor der små 100 -150 meter til hver nabo og vi ser jævnligt varebiler på polske plader køre forbi herude (da de arbejder på et jernværksted halløj lidt længere væk fra os).

men nu kan jeg da ikke lade vær med at blive lidt nervøs

er der nogle der ved om det var en and dengang de snakkede om, eller var der virkelig nogle der oplevedet dette og med indbrud?

Spark den dåse af helvedes til, anskaf dig en hund og et alarmsystem og reklamer med at der både er hund og alarm i huset / udbygningerne, så der ikke ret meget mere du kan gøre

Hilsen en der selv bor laaaaangt ude på landet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Ka+Ma=Be

-Sigrid- skriver:

WTF?!?!

Hvad fanden er det for noget svineri! 

Kan slet ikke klare det, kan mærke min vejrtrækning mm stiger 

Ja hvad fanden skal man lige tænke om det!   Sølle sølle mennesker!

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Puha jeg sidder helt og får knugen i maven pga det!
Jeg har hørt at en hund er den bedste tyvesikring? Kunne det berolige dig at anskaffe dig sådan en? 

Ja det meget ubehageligt og samtidig kan det jo også være tilfældigt..folk smider jo meget lort i naturen og den kan jo være fløjet hen til os. men den lå bar lige på hjørnet af vores hegn.

jeg har 2 hunde.Muskel hunde velogmærke..frygter bare endnu mere at der sker dem noget og sidder og bilder mig selv ind at de tager dem og bruger dem til hundekamp

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Husk at tal med naboer om dine bekymringer så alle kan være på udkig. 

Jeg tror altså umiddelbart også jeg lige ville vende bekymringen med politiet! det kan være behjælpeligt!

Ja, men i de artikler om netop dette står der at politiet ikke har hørt om nogle der har haft indbrud af disse grunde med dåsen så ved ikke hvor seriøst de vil tage det

Anmeld

1. marts 2013

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja, men i de artikler om netop dette står der at politiet ikke har hørt om nogle der har haft indbrud af disse grunde med dåsen så ved ikke hvor seriøst de vil tage det

Nå for fanden! Det er ellers ikke første gang jeg hører om det!

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Spark den dåse af helvedes til, anskaf dig en hund og et alarmsystem og reklamer med at der både er hund og alarm i huset / udbygningerne, så der ikke ret meget mere du kan gøre

Hilsen en der selv bor laaaaangt ude på landet

Hunde har jeg 2 af..og sidder og kigger på overvågningskamera nu. men måske også en ide med tyveri sikring..tænk hvis det skulle blive nødvendigt. den eneste grund til jeg bliver så nervøs er netop fordi der jo køre varevogne på polske plader forbi herude fordi de arbejder et par kilometer væk og at det netop er polakker der er nævnt i artiklerne

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Nå for fanden! Det er ellers ikke første gang jeg hører om det!

artiklerne er ikke nye så der kan jo godt være sket tilfælde af det efter..

kan bare huske at det væltede rundt med kædebeskeder på facebook omkring dette

Anmeld

1. marts 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja det meget ubehageligt og samtidig kan det jo også være tilfældigt..folk smider jo meget lort i naturen og den kan jo være fløjet hen til os. men den lå bar lige på hjørnet af vores hegn.

jeg har 2 hunde.Muskel hunde velogmærke..frygter bare endnu mere at der sker dem noget og sidder og bilder mig selv ind at de tager dem og bruger dem til hundekamp

Syntes de andre piger i denne tråd er kommet med nogle rigtig gode konstruktive ideer til dig! 

Hunde er meget loyale, de ville forhåbelig ikke blive brugt til den slags, tror næsten ikke de kan bruges? 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det er tyvene ofte ret ligeglade med! Har en veninde hvis hund blev bedøvet og smidt ind i et skab under indbrud! (en golden)

Puha nej hvor fælt de må hellere snuppe alt inventar end at gøre hundene noget..

puha bliver altså helt nervøs over dette og med en baby på vej også tænk nu hvis der skete noget..vi holder i hvert fald øje med dåser fremover. man ved jo ikk om det tilfældigt..hvilket man kan håbe på. der ingen af vores naboer på strækningen der har haft indbrud så vidt jeg ved i mange år

Anmeld

1. marts 2013

-Sigrid-

Ka+Ma=Be skriver:

Ja hvad fanden skal man lige tænke om det!   Sølle sølle mennesker!

Ja, det er da helt utroligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.