nervøs angående en skide øldåse i vores indkørsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
37 svar
15 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja der gik jo for noget tid siden en masse snak om at polakkere/andre tyve satte øldåser eller flasker i indkørelsen for at vise deres "venner" at der var fri bane..

vor vidt det var en and eller ej må jeg indrømme at jeg ikke ved noget om.

nu i forgårs stod der så en øldåse i vores indkørsel. lige på hjørnet ved vores hegn/hæk.

vi bor på landet. eller i en lille by uden for centrum hvor der små 100 -150 meter til hver nabo og vi ser jævnligt varebiler på polske plader køre forbi herude (da de arbejder på et jernværksted halløj lidt længere væk fra os).

men nu kan jeg da ikke lade vær med at blive lidt nervøs

er der nogle der ved om det var en and dengang de snakkede om, eller var der virkelig nogle der oplevedet dette og med indbrud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Frk.S

Jeg har også hørt det, men om det er rigtigt eller ej, ved jeg ikke. Se dette link:

http://www.tv2east.dk/artikler/oeldaaser-er-tegn-til-tyven

Jeg kunne desuden ikke lade være med at studse over dit udtryk "polakker/andre tyve" - det lyder som om at polakker = tyve. (Går selvfølgelig ud fra, at det bare var uheldigt formuleret) 

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg har også hørt det, men om det er rigtigt eller ej, ved jeg ikke. Se dette link:

http://www.tv2east.dk/artikler/oeldaaser-er-tegn-til-tyven

Jeg kunne desuden ikke lade være med at studse over dit udtryk "polakker/andre tyve" - det lyder som om at polakker = tyve. (Går selvfølgelig ud fra, at det bare var uheldigt formuleret) 

jeg brugte ordet polakker da jeg kan huske at den kædebesked der fløj rundt på facebook omhandlede at det var polakkere der gjorde det og det er det eneste jeg har hørt omkring det nemlig..
tjekker lige dit link

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska fjerne dåsen!! Det er en måde de bruger til at se om folk er hjemme, og gøre andre opmærksomme på at i ka være evt ofre. Men fjerne dåsen, og de ka se at i er OBS på dem også! Vh stine

Anmeld

1. marts 2013

Monski

Anonym skriver:

Ja der gik jo for noget tid siden en masse snak om at polakkere/andre tyve satte øldåser eller flasker i indkørelsen for at vise deres "venner" at der var fri bane..

vor vidt det var en and eller ej må jeg indrømme at jeg ikke ved noget om.

nu i forgårs stod der så en øldåse i vores indkørsel. lige på hjørnet ved vores hegn/hæk.

vi bor på landet. eller i en lille by uden for centrum hvor der små 100 -150 meter til hver nabo og vi ser jævnligt varebiler på polske plader køre forbi herude (da de arbejder på et jernværksted halløj lidt længere væk fra os).

men nu kan jeg da ikke lade vær med at blive lidt nervøs

er der nogle der ved om det var en and dengang de snakkede om, eller var der virkelig nogle der oplevedet dette og med indbrud?

Ej hvor ubehageligt!
.. Mine forældres nabo havde indbrud for to uger siden og i sidste uge blev det så mine forældres tur. Min far var endda hjemme 6 minutter efter han havde fået en alarm og der var de allerede væk .. Heldigvis!
For 11 år siden var de der stadig da min far kom

HADER folk der ikke har respekt for andres ting, kan godt forstå du er nervøs, øv!!

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du ska fjerne dåsen!! Det er en måde de bruger til at se om folk er hjemme, og gøre andre opmærksomme på at i ka være evt ofre. Men fjerne dåsen, og de ka se at i er OBS på dem også! Vh stine

Ja vi har taget den og gemt den i en pose det stod der man skulle.
Må ærligt indrømme at vi sidder og overvejer noget overvågnings kamera.

Anmeld

1. marts 2013

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja vi har taget den og gemt den i en pose det stod der man skulle.
Må ærligt indrømme at vi sidder og overvejer noget overvågnings kamera.

Husk at tal med naboer om dine bekymringer så alle kan være på udkig. 

Jeg tror altså umiddelbart også jeg lige ville vende bekymringen med politiet! det kan være behjælpeligt!

Anmeld

1. marts 2013

-Sigrid-

Puha jeg sidder helt og får knugen i maven pga det!
Jeg har hørt at en hund er den bedste tyvesikring? Kunne det berolige dig at anskaffe dig sådan en? 

Anmeld

1. marts 2013

Ka+Ma=Be

-Sigrid- skriver:

Puha jeg sidder helt og får knugen i maven pga det!
Jeg har hørt at en hund er den bedste tyvesikring? Kunne det berolige dig at anskaffe dig sådan en? 

Det er tyvene ofte ret ligeglade med! Har en veninde hvis hund blev bedøvet og smidt ind i et skab under indbrud! (en golden)

Anmeld

1. marts 2013

-Sigrid-

Ka+Ma=Be skriver:

Det er tyvene ofte ret ligeglade med! Har en veninde hvis hund blev bedøvet og smidt ind i et skab under indbrud! (en golden)

WTF?!?!

Hvad fanden er det for noget svineri! 

Kan slet ikke klare det, kan mærke min vejrtrækning mm stiger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.