Tros min søn på 3 år har bid sparke ud efter mig opført ligesom du skriver her med nejtil ren ble i tøje og mad.
Det er mange ting for en 3 år her og nu. start med i ren ble og i tøjet når du så har klar det så morgen mad.
Det jeg har gjort er af jeg har taget ham og give ham tøj på eller sagt så må du komme til mig når du er klar men går der for langtid tager jeg ham bliver han så mere gal og bider mig som er sket ca 1 gang slemt og 2 gang hvor han bare sætter tænderne ned men ikke bider så får jeg hurtigt fat om ham og holde fast i ham ind til mig krammer og kysse ham mens jeg holde ham og bang så falder han til ro 1 gang bliv han dog mere gal men jeg hold ham i ca 3-5 min så slappe han af og sagde mor skal vi ikke tag tøj på nu og få mad 
Min datter på 6 har nok bidt mig 10 gang da hun var mindre samme medtode hjalp med tiden.
min stor søn bid mig også nok 10 gang også og der prøve vi forskelige ting.
Bid man tro de jo det er ok de gør det, slå du tro de jo det er ok man gør det, niver du tro de jo det er ok man gør det. Husk et barn på 3 år ligge i af prøve grænser af og gør som vi voksen gør osv de lære af en og læse en.
Prøv med en stol i 3 min eller lege med ham i af få tøj på eller hvis den er meget slem så hold ham fast ikke magt i af give ham tøj på men tag ham op sid med ham nus ham kram ham vend din vrede til kærlighed trykhed og omsår osv tros du er vred ind i er det meget slemt så tag 5-10 min pause gå ud og træk vejre lidt.
Den hjælper her vildt med barn nr 3 lære man af barn 1 og barn 2 kan jeg sige dig. Det man ikke viste den gang ved man bedre nu.
Men forstå godt du har det skidt med det du har gjort have jeg også ville have haft.
Det er ikke ok men det skriver du jo også selv tros du ikke bid til men 1-5 min mere så kunne det måske have været sket gå ud og tag nået luft tæl til 10 giv ham tid til lige af nu skal han i tøjet måske han kommer selv hvis du siger så går mor nu hej hej den kan også bruges gør min veninde hvis hende datter ike vil afsted eller i tøjet jeg bruger så mere den metode i netto eller ligne kom skat mor går nu f.eks.
Vi alle kan komme ud i vrede om vi er gravid eller ej.Men tæl til 10 træk vejre og evt gå væk fra ham 5 min hvis du bliver mega sur over han ikke vil nu og her det han skal. Jeg ligge altid 30 min ekstra tid af om morgen for ved Tobias skal være i børne have kl 9 så går vi kl 8,30 tros der kun er 200 m derover men så heller komme førtid ind forsent.Med et lære man det jo det med tiden osv.Nogle morgen kan jo tag 1 time andre morgen 1½ time i af gør de små klar.
Det er mit råd ro på god tid og kærlig ord osv når de små pus er sådan din vrede mærke han hurtigt jo osv.
Mvh
Henriette
Anmeld