Jeg bed mit barn i dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Laulund87

Jeg vil ikke fortælle dig hvor dårlig en mor du er osv, det føler du vist rigeligt selv

Kontakt SP, læge eller et eller andet og få noget hjælp til nogle redskaber til at håndtere dit barn og dig selv, hormoner eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Overskriften giver sig selv i hvorfor jeg er anonym.

Jeg er simpelthen SÅ flov og skammer mig noget så grusomt

Vi var knap steget ud af sengen i morges, da jeg siger til X " Nu skal du have ren ble på og tøj og så skal vi have morgenmad" "NEEEEEEEJ" skriger X. Jeg bliver ved gentagne gange med rolig stemme at forklare X at det skal h*n. Jeg hæver stemmen mere og mere og X bliver vildere og vildere. Uden jeg når at tænke over det (bogstaveligt talt) så bider jeg X i kinden. IKKE hårdt!!!!! Ligesom hvis man siger "nu kommer jeg og spiser dig" og så et "kærligt" bid. INGEN MÆRKER OVERHOVEDET!! Jeg blev så chokeret over mig selv at jeg bare sad og stirrede ud i luften mens tårerne trillede ned af kinderne på mig. X blev hverken ked af det eller noget. H*n kiggede bare på mig som jeg sad der. Jeg sagde med det samme "Mor må ikke bide" SÅ tog h*n sit tøj på og gik ud i køkkenet for at spise morgenmad.

Jeg er gravid og mine hormoner kører rundt og jeg kan sagtens mærke at mit temperement er helt anderledes end det plejer at være. Men at jeg kunne finde på det! Det chokerer mig virkeligt!!! Jeg har tænkt på det hele dagen og købt lidt legetøj til X fordi jeg har så dårlig samvittighed. Føler mig som verdens værste mor!!!! Er stadig helt grædefæridg!

Jeg ber ikke om at blive sat på plads mht dette indlæg - jeg ved det jeg har gjort var dybt forkert!! Måtte bare ud med det.............

Det kan godt være det ikke var et "hårdt" bid eller noget. Men faktum er at du gjorde det af frustration pga en tilspidset situation. Og så tænker jeg at det kan da næppe kun være hormoner. Synes du skal få snakket det igennem med en professionel. Måske sundhedsplejersken, men ved ikke om hun kan bruges når dit barn er 3 år?

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er jo også dybt forarget over mig selv! Er fuldstændig enig med jer! Det er utilgiveligt og jeg ved det

Anmeld

1. marts 2013

Lady Marion <3

isabellasmor skriver:

Det kan ikke bare være hormoner! For søren da så skulle jeg ha slået min kæreste ihjel mange gange da jeg var gravid! Er helt enig, håber det bliver taget hånd om det, det er ikke normal adfærd...

Uanset om det er hormoner eller ej så skal man da kunne styre sig ja   Det er jo fuldstændigt sindsygt , kunne slet ikke forestille mig at jeg skulle kunne sætte tænderne i mit barn ..

Anmeld

1. marts 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja i forvejen er man jo ret temperementspåvirket og med sådan en trodsig treårig gør det det jo ikke bedre

Kan godt være du er gravid og har hormoner.

Men det retfærdiggøre LANGT fra din opførsel.
Det er simpelthen så uansvarligt!

Anmeld

1. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Overskriften giver sig selv i hvorfor jeg er anonym.

Jeg er simpelthen SÅ flov og skammer mig noget så grusomt

Vi var knap steget ud af sengen i morges, da jeg siger til X " Nu skal du have ren ble på og tøj og så skal vi have morgenmad" "NEEEEEEEJ" skriger X. Jeg bliver ved gentagne gange med rolig stemme at forklare X at det skal h*n. Jeg hæver stemmen mere og mere og X bliver vildere og vildere. Uden jeg når at tænke over det (bogstaveligt talt) så bider jeg X i kinden. IKKE hårdt!!!!! Ligesom hvis man siger "nu kommer jeg og spiser dig" og så et "kærligt" bid. INGEN MÆRKER OVERHOVEDET!! Jeg blev så chokeret over mig selv at jeg bare sad og stirrede ud i luften mens tårerne trillede ned af kinderne på mig. X blev hverken ked af det eller noget. H*n kiggede bare på mig som jeg sad der. Jeg sagde med det samme "Mor må ikke bide" SÅ tog h*n sit tøj på og gik ud i køkkenet for at spise morgenmad.

Jeg er gravid og mine hormoner kører rundt og jeg kan sagtens mærke at mit temperement er helt anderledes end det plejer at være. Men at jeg kunne finde på det! Det chokerer mig virkeligt!!! Jeg har tænkt på det hele dagen og købt lidt legetøj til X fordi jeg har så dårlig samvittighed. Føler mig som verdens værste mor!!!! Er stadig helt grædefæridg!

Jeg ber ikke om at blive sat på plads mht dette indlæg - jeg ved det jeg har gjort var dybt forkert!! Måtte bare ud med det.............

Jeg vi bare give dig et

Jeg gider ikke komme med løftede pegefinger, for du ved udmærket det du har gjort ikke er ok.

Jeg kan godt forstå du blev chokkeret. Jeg synes, hvis det gentager sig mht dit temperament, at du skal kontakte lægen, måske kender han et sted hvor du kan få nogle redskaber til at styre dit temperament?

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg vi bare give dig et

Jeg gider ikke komme med løftede pegefinger, for du ved udmærket det du har gjort ikke er ok.

Jeg kan godt forstå du blev chokkeret. Jeg synes, hvis det gentager sig mht dit temperament, at du skal kontakte lægen, måske kender han et sted hvor du kan få nogle redskaber til at styre dit temperament?

Det er lige præcis også hvad jeg har tænkt mig at gøre. Tak for knus

Anmeld

1. marts 2013

Lady Marion <3

Helt klart et godt råd at få søgt noget hjælp , ellers får du et alvorligt problem når du har født og står med 2 børn en morgen hvor du ikke har fået lov at sove hele natten .

Anmeld

1. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Det er lige præcis også hvad jeg har tænkt mig at gøre. Tak for knus

Det lyder godt.

- godt du selv kan se der er noget galt.

Jeg vil ikke kalde dig uansvarlig, netop fordi du står ved det du har gjort og søger råd.

for det hele løser sig.

Anmeld

1. marts 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg er jo også dybt forarget over mig selv! Er fuldstændig enig med jer! Det er utilgiveligt og jeg ved det

Jamen for søren, man kan sq da ikke bide sit barn, og så bagefter oprette et indlæg, fortælle hvor meget du fortryder, og så er det dét.. håber virkelig du søger hjælp! Du har snart 2 børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.