Hvor stort er jeres hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

CamBrems

Vores hus er 98 kvm.

Det er en udemærket størrelse til os. Vi er 3 stk.

Vi har 4 værelser hvor af de 2 af dem er kontor og gæsteværelse, så vi har lidt at ta af til børneværelse, hvis der sku komme en til

Men det har vi nu ikke planer om forløbig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

mammy

Hejsa vores  hus er 150kvm ,dejligt med tre vær og stort sovevær. 2 badevær dejlig stor stue køkken /alrum,brygges,

Anmeld

23. juni 2009

wamse

180 m2 og en kæmpe stor grund på 1880 m2, så vi har rigelig med plads. Jeg kunne sagtens leve med noget mindre, før boede vi i en lille lejlighed på 80 m2, så kunne godt tænke noget der i mellem

Anmeld

23. juni 2009

Svenne

Mange tak for jeres svar, piger. Det er spændende at læse om, hvordan I bor.
Vi har bestemt os for at tage ud og se huset på mandag, så det glæder jeg mig til.
Vi er stadig bange for, det er for lille (hvilket nok kommer af, at vi begge er vokset op i huse, der er langt over 200 m2 og med have på ca. 5.000 m2).
Men det ligger lige der, hvor vi gerne vil bo og det er helt nyrenoveret indvendigt!
Der er et lille børneværelse nedenunder. Ovenpå er der soveværelse og et værelse, der er i åben forbindelse med trappen. Så jeg vil mene, at man godt kan bo der med to børn?
Vores drøm er, at bygge vores eget hus, når vi får råd. Så hvis huset er stort nok til de første par børn, så skulle det være fint

Anmeld

25. juni 2009

Linda-mor-til-4

Znuzke skriver:

Griner - i har da godt nok brug for meget plads!!!!!!!!!!!!!

225 km2 og så er huset stadig for lille.....

4 børn fylder meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.