Hvor stort er jeres hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Sweet1978

Jeg/vi bor også i lejlighed pt. den er 101, Entre og åben stue køkken i stueplan og repro, 3 værelser og baderum ovenpå. Det er nok lige nu, men vi ved vi vil have flere børn så vi ender med 4-5 stk. Så når vi begynder at kigge bliver det efter noget på mellem 200 -- 250 kvm. Så der er min 5 børneværelser, et kontor og et "bog"-rum, min kæreste samler på bøger, som lige på står i hans egen lejlighed.

Så som de andre siger det kommer helt an på hvor mange børn i vil ha mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Lise

Vi har 99 kvm, fordelt på soveværelse, 1 børneværelse, to stuer en-suite, gang, toilet/bad, køkken og bryggers. Det er fint nu vi er tre, men skulle vi en dag blive fire er det lige småt nok...

Anmeld

21. juni 2009

Anja

Vores hus er på 200 kvm og vi planlægger en tilbygning på  knap 40 kvm, da vi synes vi godt kunne bruge pladsen.

Synes 124 kvm lyder småt, hvis der også skal være plads til børn, kommer selvfølgeligt an på, hvor mange børn

Anmeld

21. juni 2009

CarinaSB

vores hus er 160 kvm .. og vi har 3 børneværelser og et stort soveværelse. Og så har vi en kæmpe stue og et stort køkken
Så det er dejligt

Anmeld

22. juni 2009

Maddox

Jeg vil sige at det kommer helt an på, hvordan det er indrettet.. Vores hus er på 188 km2, men MEGET dårligt indrettet... Da vi købte det, var der kun 1 ekstra værelse foruden soveværelset! Dog havde vi så to stuer..
Da vi så renoverede huset, lavede vi et STORT køkken-alrum + et ekstra værelse i den ene af stuerne.. Nu passer huset lige til os, men det vil blive et problem, hvis vi en dag får et 3. barn

Anmeld

22. juni 2009

Brams

Vi har et hus paa 115 kvm med et uudnyttet loft paa 80 kvm. Stue, 3 vaerelser, 2 toiletter, hvoraf det ene er med bad. Koekken i forbindelse med stuen, entre, bryggers og lille fordelingsgang.

Vi venter vores foerste barn men jeg synes sagtens vi kan vaere der med 2 boern hvis det skulle vaere.

Tror vi er blevet meget vant til at alt ikke kan blive stort nok, da jeg var lille delte jeg vaerelse med min soester indtil jeg flyttede hjemmefra, saa jeg synes det er luksus bare at kunne give mit/mine barn/boern et vaerelse hver.

Trine (21+3) lige nu i USA, derfor den maerkelige skrift

Anmeld

22. juni 2009

Louise mortil4

Vi har 147 kvm, det er fordelt på stor stue, stor køkken, lille gang, baggang, fordelings gang, lille badeværelse ok stort soveværelse 2 andre værelser og et værelse med udgang til haven. Skulle jeg  brokke mig over noget er det det lille badeværelse og at vi mangler 1 eller 2 værelser, men ellers er vi rigtig glade for huset, vi har så en grund på 5500 kvm så der er masser af plads at boltre sig på for ungerne.

Anmeld

22. juni 2009

Klitgaard

Vores hus er på 152 m2 det er i et plan,vi har køkken,stue 2badeværelser,3 værelser,soveværelse,gang og bryggers.Plads kan man aldrig få for meget af,men det har også meget at sige hvor godt det er indrettet

Anmeld

22. juni 2009

lonemus

Lykke 87 skriver:

Min kæreste og jeg er ved at kigge på hus. Vi har fundet et rigtig fint et, men det er kun 124 km2 - og jeg er meget i tvivl om, om det er stort nok. Der kommer jo forhåbentlig et par små til i løbet af de næste år
Derfor blev jeg lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget plads I har?

Vores hus var oprindeligt 110 kvm, hvilket var fint nok, da der var 2 børneværelser.
Nu har vi så fået en tilbygning på 23 kvm., men det er udelukkende anvendt som kontor, så det er ikke pga pladsmangler til børnene.

124 kvm. lyder da stort, men det kommer jo selvfølgelig osse an på, hvordan de er fordelt!

Men, hvor der er hjerterum er der osse husrum, så I skal nok finde pladsen

LOne

Anmeld

22. juni 2009

xx

Vi bor i gårdhavehus på 4 værelser og 93m2 og så har vi en lille dejlig have på 60 m2   

Vi er 2 voksne og 3 børn, men jeg føler overhovedet ikke vi mangler plads. Min datter har sit eget værelse og så deler drengene. Der er 10 1/2 måned mellem dem så det er slet ikke noget problem at de skal dele......ihvertfald ikke endnu

-s...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.