Hvor stort er jeres hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

MetteT

Vores hus er 128 kvm, men overetagen på 48 kvm er en lejlighed vi lejer ud.. Men nedenunder har vi så et badeværelse, bryggers og værelse som ikke er med i de 128 på ca 25 kvm i alt...
Ikk så godt indrettet lige Pt. Da Kathrines værelse er et gennemgangs værelse til det store badeværelse og vi har måtte dele stuen op, så vi ku få et soveværelse.. Fungere fint for tiden, men når Kathrine blir større og der forhåbentlig kommer et barn mere, vil vi indrage overetagen og lave værelser der.. Og så blir det altså bare et super hus på ca 150kvm i alt...

Men syns 124 kvm lyder fint, hvis det er indrettet ordentligt..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mca<3

Pr den 1 aug 286 kvm ,, 6 værelser , 3 badeværelser , stue og køkken all rum

Anmeld

22. juni 2009

LotteGabriella

Lykke 87 skriver:

Min kæreste og jeg er ved at kigge på hus. Vi har fundet et rigtig fint et, men det er kun 124 km2 - og jeg er meget i tvivl om, om det er stort nok. Der kommer jo forhåbentlig et par små til i løbet af de næste år
Derfor blev jeg lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget plads I har?

vores hus er pt. 100 kvm., men vi skal udbygge til foråret med 70-80 kvm. svarende til 4 værelser og et lille toilet med brus 

Anmeld

22. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Lykke 87 skriver:

Min kæreste og jeg er ved at kigge på hus. Vi har fundet et rigtig fint et, men det er kun 124 km2 - og jeg er meget i tvivl om, om det er stort nok. Der kommer jo forhåbentlig et par små til i løbet af de næste år
Derfor blev jeg lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget plads I har?

vores hus er 130 og det er for småt når den lille ny kommer.. der er kun et børneværelse... men de første par år må vi klare den...

Anmeld

22. juni 2009

Plysbjørnen

Vi har et rækkehus på 94 kvm og jeg synes det er rigeligt... Vi har 3 værelser, 2 stuer, køkken og badeværelse, samt gang... Det er for delt på 2 etager, dertil kommer at vi har en kælder på godt 47 kvm hvor vi har en masse ragelse samt tøjvask...

Anmeld

22. juni 2009

Cris

Lejlighed på 75m2 midt i Kbh. Lige nu er vi tre, snart bliver vi 4. I vores baggården kender jeg rigtigt mange som også er 4 i så en slags lejlighed. Jeg voksede op midt i byen i en 80m2 lejlighed. Det var fantastisk og min mor har tit taget os til forskellige parke med ostemadder, bananer, lidt andet guf og en thermo kande med hjemmelavet kakaomælk i. Hvor der er glæde og kærligheden, er der ikke mere brug for så meget plads. Men selfølgeligt er det dejligt med ekstra værelser til kontoret/hobby, til rod, til bøger osv. Men jeg gider ikke at ende med en kææææmpe gæld, bare fordi man tror, at man skal have masser af plads.

Anmeld

22. juni 2009

W&M <3

Vi bor lige nun 2 voksne og 2 børn i en 2 værelses på 66kvm.

Så vi har børne værelse, stue som også bruges til soveværelse, gang, lille køkken og toilet.

Vi søger noget større, men det går da indtil videre.

Anmeld

22. juni 2009

landskronagade

Vi bor to voksne og en mini i en 2V lejlighed på 37 km2... Vi har indrettet os og trives i bedste velgående, da der er masser af hjerterum

Anmeld

22. juni 2009

Lone Jakobsen

vi har 175m2 fordelt på 2 etager.
men vi er så også en stor familie med 4.. snart 5 børn og 2 voksne.

Anmeld

22. juni 2009

Mathilde

Vores hus er 100 m2.... Vi er os to og så snart vores lille pige. Størrelsen er på nuværende tidspunkt. Vi købte huset fordi det er fuldstændig nyistandsat fra top til tå og så er beliggenheden perfekt vi vil bygge til på et tidspunkt, så vi får min. 2 værelser mere og et badeværelse....

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.