Hvor stort er jeres hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.914 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Svenne

Min kæreste og jeg er ved at kigge på hus. Vi har fundet et rigtig fint et, men det er kun 124 km2 - og jeg er meget i tvivl om, om det er stort nok. Der kommer jo forhåbentlig et par små til i løbet af de næste år
Derfor blev jeg lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget plads I har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

trunte89

Nu har vi ikke hus, men lejlighed. Den er på 121 kvm fordelt på stor gang, fint badeværelse, gæstetoilet, 2 børneværelser, stort soveværelse, stor stue, stort køkken og et walk-in skab.
Synes, at det har en perfekt størrelse Elsker vores lejlighed.

Anmeld

21. juni 2009

Stineve

Hvor mange værelser er der ?.. synes umiddelbart det lyder passende.. men det kommer selvfølgelig også an på vor mange børn i skal have..

kæresten og jeg bor på 76 m2 med 3 værelser.. og vi skal bo her, når vi får det første barn, men regner med at flytte i noget større, når nummer to presser sig på, og jeg har fået en fast udgift om 5-6 år..

Anmeld

21. juni 2009

Svenne

Stine Mai Larsen skriver:

Hvor mange værelser er der ?.. synes umiddelbart det lyder passende.. men det kommer selvfølgelig også an på vor mange børn i skal have..

kæresten og jeg bor på 76 m2 med 3 værelser.. og vi skal bo her, når vi får det første barn, men regner med at flytte i noget større, når nummer to presser sig på, og jeg har fået en fast udgift om 5-6 år..

Der er et stort soveværelse og så et værelse (som dog er i åben forbindelse med trappen) på 1. sal.
Nedenunder er der et lille børneværelse.
Det er nok også fordi jeg selv er vokset op i et hus, hvor der er over 200 km2 - så mine forældre synes selvfølgelig, det er alt for lille!

Anmeld

21. juni 2009

Tina2

Vores hus er pt 141 m2, men vi er ved at bygge om- og til, så når vi er færdige får vi 172  m2. Der er kun to børneværelser nu, så vi laver et ekstra.

Så vi får et stort soveværelse, 3 børneværelser, to baeværelser, bryggers, kontor, gang og rigtig stort køkken alrum:-) Det blir sååå dejligt:-)

Tilmed har vi en grund på 1200 m2 så dejlig stor have og masser af plads til ungerne:-)

Anmeld

21. juni 2009

TbCp

Vores hus er ca. 140 m2 + kælder på 90m2.
Vi har to stuer, et værelse, køkken og toilet i stueetagen og to væresler + bad/toilet på 1. salen.
I kælderen har vi så vaskerum, kontor, opbevaringsrum, serverrum + et ekstra som står tomt pt.
Synes det er dejligt med en masse plads og her er ihvertfald plads til 2 børn + Livas værelse er så stort at det kan deles i to hvis det skulle blive nødvendigt

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Her har vi en 3-værelses lejlighed på 115 kvm og jeg har DK's ord for at den er stor nok til ihvertfald en enkelt lille ny

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

Vores er en lejlighed på 105 kwm.
Vi har en altan, stor stue, dejligt køkken med spisebordsplads, bryggers, lang gang som går igennem hele lejligheden, 2 badeværelser, et walk in skab, et sove værelse og et børneværelse.
Når vi skal have et barn mere skal vi også have noget der er lidt større, men hvis man skal flytte efter hvor mange børn man skal have så kan man næsten ik andet, det var hva vi kunne få til rimelig penge da vi kun boede i en 2 væresles før på 60kvm.

Så vi sover selvfølgelig i soveværelset og Emil i børneværelset og hans storesøster som kommer hver anden weekend har sin lille sove krog i stuen.
Og det passer fint, og alle trives med det.

Syntes da det i kigger på er en pæn størrelse, man skal jo os passe på det ik er for stort igen, der er jo også rengøring og veligeholdelse man skal tænke på

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

Lykke 87 skriver:

Min kæreste og jeg er ved at kigge på hus. Vi har fundet et rigtig fint et, men det er kun 124 km2 - og jeg er meget i tvivl om, om det er stort nok. Der kommer jo forhåbentlig et par små til i løbet af de næste år
Derfor blev jeg lidt nysgerrig efter at høre, hvor meget plads I har?

Vi har en dejlig stor lejlighed på 114kvm, den er super dejlig ...  Lige med undtagelse af naboerne griner  ...

Anmeld

21. juni 2009

Linda-mor-til-4

Vores hus er 225 km2 men er stadig for lille :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.