DAs mor skriver:
Vil bare lige kommentere på det med modul... For det lyder helt fair i mine ører! Man betaler væsentligt mindre på 30 timer. Og derfor er det da ikke ok at man lige kan komme eller hente bare lidt før/over tid! Institutionen har åbent for dit barn i det tidsrum - ligesom dem på fuld tid ikke kan komme før 6.30 og efter kl 17. Er selv pæd og synes det er så træls når forældre henter for sent så jeg ikke kan få lov at køre hjem kl 17 til min familie! - det bør jo ikke være anderledes for deltidsfamilierne!
(FYI: min egen søn er også på 30 timer i vs
og jeg er der altid et kvarter før min. så vi kan være ude af døren kl 15!)
Vil så sige at alt det andet du nævner helt klart ikke er ok!
jeg gentager lige et andet svar her (håber jeg er ok
)
jeg er ogs helt med på at modul kan være strengt og at de bare følger reglerne.
men fx har hun fødselsdag om et par uger - der havde vi skrevet at hun havde fri og så havde jeg skrevet ved siden af at både mig og faren kom med hende 8:45 med boller til snack og så tog hende med os hjem lige bagefter - så det vil ca være 20 minutters tid
det SKULLE vi skrive på modul-sedlen, selvom vi selv begge to var der - og at det først og fremmest sku være et issue og så skulle formuleres af pædagogerne (og ikke af lederen som jeg nok ville foretrække) det syne s jeg bare er så øv... og så at de havde puttet hende 13:45 (de vidste hun blev hentet 14:15) og vi så SKULLE flytte hende - det er for mig at se ikke at følge reglerne, men at følge reglerne så det går ud over barnets tarv.
så er helt med på moduler, men hvis vi så beslutter at give hende fri en dag, så kan vi jo ikke "genbruge" de timer et andet sted, så synes deres mde at bruge systemet på suger mere end det giver retur og det er bare lidt frustrerende
Anmeld