Din kæreste skal da til at tage sig alvorligt sammen, med mindre han har det rigtig svært og går og tumler med et eller andet!
Jeg kan da godt forstå, at han bor pænere, når han har en kæreste, for så står hun jo tydeligvis for at holde hjemmet!
Han vidst vel du havde katte, da han flyttede sammen med dig? Og han har ildere? Jamen hvis han kan passe dem, kan han sgu (undskyld mit sprog) vel og skifte en kattebakke!
Jeg gik ned med stress og i en periode på omkring et halvt år stod min kæreste for ALT også selvom han arbejder 40-50 timer om ugen! Jeg var helt skidt og kunne ikke overskue noget! Dertil kommer så, at da jeg blev gravid lige efter jeg havde været syg, havde jeg så meget kvalme, at jeg ikke kunne have med råt kød at gøre, og det gør det lidt svært at lave mad! Så det gjorde han, uden på nogen måde at brokke sig!
Hvad har han tænkt sig, når baby kommer? Bare lade stå til og håbe du ordner alt?
Synes du skal overveje at vise ham, hvad vi skriver til dig, om hvordan vores kærester/mænd behandler os! Måske han kunne få øjnene op for, at han er virkelig urimelig!
Anmeld