Overvejer og flyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Anonym trådstarter

CC23 skriver:

Det var ikke ment som i at du bare skulle gøre rent og være rask nu! Men mere som i, få styr på livet inden baby kommer, hvis din kæreste ikke hjælper nu, gider han nok heller ikke når baby kommer, og du har brug for hjælp og støtte både nu og når baby kommer. Og hvis han ikke kan se det, jamen så af med kattene, flyt hjem og få styr på livet for det bliver sværere når baby er kommet. Du får jo ikke styr på det af bare at ligge i sengen med en spand imens kæresten bare lader dyr og hjem sejle deres egen sø. Igen, det var ment som et kærligt spark i røven, ikke et dømmende ta dig lige sammen, :-)

Er også tæt på at gå af med mine dyr man de er ikke engang et år så jeg vil helst ikke og synes bare ikke jeg vil af med dem. Har jo ikke fået dem for at gå af med dem igen men kan bare snart ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Hvor finder man sådan en kæreste henne? For det vil min ikke kunne og jeg har dårlig samvittighed over jeg ikke kan lave noget

Han fandt mig

altså han er jo heller ikk perfekt, men hold op hvor har han bare været fantastisk denne gang. Og han har bare været der med det samme og gør alt uden at brokke sig. Mens jeg sidder og tuder over at jeg Intet kan da jeg stadig ikk er kommet over kvalmen (dog er den bedre) han klare vores datter, vasker tøj, laver mad, ordner køkken, tømmer hus, ordner kattebakke osv og var nærmest ham der bad mig om at tage hjem til mine forældre så jeg ku slappe af uden lugte (vi har ikk dør til vores køkken)

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej men sys han skal pakke sammen og lad os snakke overskud når barnet kommer!!!  Arrrgh nogle mænd altså!!!

Ja der har jeg også mine tanker. Altså når jeg ikke har det så forfærdeligt kan jeg både gå i skole rydde op gøre rent vaske op osv.

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Han fandt mig

altså han er jo heller ikk perfekt, men hold op hvor har han bare været fantastisk denne gang. Og han har bare været der med det samme og gør alt uden at brokke sig. Mens jeg sidder og tuder over at jeg Intet kan da jeg stadig ikk er kommet over kvalmen (dog er den bedre) han klare vores datter, vasker tøj, laver mad, ordner køkken, tømmer hus, ordner kattebakke osv og var nærmest ham der bad mig om at tage hjem til mine forældre så jeg ku slappe af uden lugte (vi har ikk dør til vores køkken)

Gid min kæreste var sådan. Han er dog blevet bedre til at tømme kattebakken uden at brok sig. Men han brokker sig meget over mine katte. Da min hun kat også er meget mig mig mig hele tiden

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Gid min kæreste var sådan. Han er dog blevet bedre til at tømme kattebakken uden at brok sig. Men han brokker sig meget over mine katte. Da min hun kat også er meget mig mig mig hele tiden

Der er også nemmere med udekatte. Jeg gider sgu heller ikk kattebakke men nogen gange må man lige hjælpe hinanden lidt altså. Så tag en snak med ham om at han ska tage sig sammen nu ellers vil du ikk være sammen mere og så ka du flytte til dine forældre og få styr på din fremtid. 

By the way jeg endte på noget kvalmestillende der hedder odansetron som har været guld værd!

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Ja der har jeg også mine tanker. Altså når jeg ikke har det så forfærdeligt kan jeg både gå i skole rydde op gøre rent vaske op osv.

Forstår ham ikke!

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Der er også nemmere med udekatte. Jeg gider sgu heller ikk kattebakke men nogen gange må man lige hjælpe hinanden lidt altså. Så tag en snak med ham om at han ska tage sig sammen nu ellers vil du ikk være sammen mere og så ka du flytte til dine forældre og få styr på din fremtid. 

By the way jeg endte på noget kvalmestillende der hedder odansetron som har været guld værd!

Har sagt han skal tage sig sammen mange gange. Der sker bare ingen ting, har også fået noget kvalmestillende. Det virker bare ikke, min mor sagde også da jeg snakkede med hende jeg gerne måtte flytte hjem igen men problemet var bare kattene for hun må heller ikke have dyr i lejligheden.

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Forstår ham ikke!

Gøre jeg heller ikke

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Har sagt han skal tage sig sammen mange gange. Der sker bare ingen ting, har også fået noget kvalmestillende. Det virker bare ikke, min mor sagde også da jeg snakkede med hende jeg gerne måtte flytte hjem igen men problemet var bare kattene for hun må heller ikke have dyr i lejligheden.

Så giv ham en sidste chance og stil det ultimatum så du kan komme videre, for det er sgu ikk okay over for dig!! 

Men jeg går ud fra du godt vil ha dit eget sted så din mor bare var midlertidig? For så kan du jo få dine katte hjem igen. Ellers må du finde et nyt hjem hvis din mor sku være permanent 

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Så giv ham en sidste chance og stil det ultimatum så du kan komme videre, for det er sgu ikk okay over for dig!! 

Men jeg går ud fra du godt vil ha dit eget sted så din mor bare var midlertidig? For så kan du jo få dine katte hjem igen. Ellers må du finde et nyt hjem hvis din mor sku være permanent 

Det kun midlertidigt. Venter på jeg får en lejlighed, er skrevet op og de har fået af vide jeg er gravid så venter bare på at kunne få lejlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.