Overvejer og flyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Ærligt han er egentlig skide doven hvis du spørger mig han bliver de med at sige han ikke kan overskue gå på arbejde lave mad og gøre rent og vaske op.. Og jeg må jo heller ikke skifte mine katte. Og det brokker han sig også over.

Hvad ville han så gøre, hvis han boede alene? Der er da masser af mennesker, der må gøre det hele selv.

han må lette sin r.. Og få tingene gjort. Ellers får han (og dig) det da rigtig svært når barnet kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Tage sig sammen? Tror ikke du har prøvet at leve med SLEM graviditetskvalme så! Jeg var dybt taknemlig for at have min kæreste da jeg var gravid med lillepigen. Jeg kunne praktisk talt intet gøre. Var sygemeldt fra arbejdet og jeg kunne ikke tage mig ordentlig at min søn!!

Jeg håber TS finder en løsning. Men jeg sys at TS's kæreste burde TAGE SIG SAMMEN og hjælpe dig noget mere.

Knus

Tror bare ikke det sker han gøre for han siger hele tiden han ikke har overskud til at lave det hele

Anmeld

28. februar 2013

C-Dog

Anonym skriver:

DDe

Er plaget så meget af kvalme og kaster op at jeg virkelig ikke kan. Har prøvet det ender bare med jeg skal kaste op .. Og det først efter jeg er blevet så dårlig at der ser sådan ud.

Det var ikke ment som i at du bare skulle gøre rent og være rask nu! Men mere som i, få styr på livet inden baby kommer, hvis din kæreste ikke hjælper nu, gider han nok heller ikke når baby kommer, og du har brug for hjælp og støtte både nu og når baby kommer. Og hvis han ikke kan se det, jamen så af med kattene, flyt hjem og få styr på livet for det bliver sværere når baby er kommet. Du får jo ikke styr på det af bare at ligge i sengen med en spand imens kæresten bare lader dyr og hjem sejle deres egen sø. Igen, det var ment som et kærligt spark i røven, ikke et dømmende ta dig lige sammen, :-)

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

MorDk skriver:

Nej nemlig. Bare det at gå i bad eller taget tøj på er en KAMP!

Oh yes. Jeg måtte side ned når jeg sku bade og manden måtte hjælpe lidt til. Jeg magtede ikke engang at sku på wc for på vejen derud sku jeg ud til en masse lugte så det var med at sku tisse med en spand i hånden !!! Er fanme svært at kaste op mens man sidder på wc 

Anmeld

28. februar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Tror bare ikke det sker han gøre for han siger hele tiden han ikke har overskud til at lave det hele

Nej men sys han skal pakke sammen og lad os snakke overskud når barnet kommer!!!  Arrrgh nogle mænd altså!!!

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Ajj jamen jeg forstår slet ikke hvorfor I har valgt at skulle have børn, når faderen er så ugidelig allerede nu!

Du må hellere for alvor slå hånden i bordet - ellers forberede dig på at skulle stå for det hele og endnu mere, når babyen melder sin ankomst.

Good luck (og rigtig god bedring!)

Var heller ikke planlagt. Men tror også det ender med jeg bliver alene et eller andet sted

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Helt iorden. Jamen de er to en han og en hun kat han katten er kastreret men hun katten er ikke. Og de er indekatte og de har fået vaccinetion.

ja så ska jeg vist igang med at overtale manden for jeg må jo ikk skifte kattebakke

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Håber i finder på en løsning inden baby kommer - ellers så skal hans verden da nok styrte i grus, når det ikke kun er oprydning og madlavning der tager ens tid..

Håber på det bedste for jer

Taak
Ja jeg ved heller ikke hvad han vil gøre når det sker

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg synes ikk det er okay den indstilling han har. Jeg ville nok overveje om forholdet har en fremtid, for hvis ikk han kan magte andet end sit job nu går det da helt galt når baby kommer! Her har manden nu gjort alt i de sidste 3 mdr hvor jeg intet har kunnet. Og oveni i det magter han også overarbejde og ordne vores nye hus

Hvor finder man sådan en kæreste henne? For det vil min ikke kunne og jeg har dårlig samvittighed over jeg ikke kan lave noget

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Hvad ville han så gøre, hvis han boede alene? Der er da masser af mennesker, der må gøre det hele selv.

han må lette sin r.. Og få tingene gjort. Ellers får han (og dig) det da rigtig svært når barnet kommer.

Da han boede alene så hans lejlighed forfærdelig ud. Men tænkte sådan er fyrer nok og han sagde han ville være bedre når han har kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.